افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شما به عنوان یک زن باید حداقل یکی از این ملحفه ها را همین الان در کمد خود داشته باشید / ترند امسال

  • کد خبر : 157206
شما به عنوان یک زن باید حداقل یکی از این ملحفه ها را همین الان در کمد خود داشته باشید / ترند امسال

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- دوران اینکه می گویند زن ها باید به خود بیایند و این چیزها برای مردها مهم نیست و خوش تیپ بودن یا نبودن مرد مهم نیست، به پایان رسیده است، زیرا امروز به همان اندازه برای خانم ها خوش تیپ بودن مهم است. اینکه مردها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- دوران اینکه می گویند زن ها باید به خود بیایند و این چیزها برای مردها مهم نیست و خوش تیپ بودن یا نبودن مرد مهم نیست، به پایان رسیده است، زیرا امروز به همان اندازه برای خانم ها خوش تیپ بودن مهم است. اینکه مردها هم باید خوش تیپ باشند، البته باید به اندام و استایل خود اهمیت بدهند، مثلاً وقتی مردی اضافه وزن دارد، هرچه دستش به دست می‌آید نپوشد و بگوید: باشه من شکم دارم. من نمی توانم کاری انجام دهم، بنابراین بدون توجه به باد، آنچه را که می توانم می پوشم. به دنبال استایل هایی برای مردان چاق باشید تا بتوانند خود را به زیباترین شکل ممکن نشان دهند، البته این در مورد خانم ها نیز صدق می کند.

به عنوان مثال، از آنجایی که میانگین قد زنان ایرانی قد بلند نیست، افراد کوتاه قد زیادی وجود دارند، اما جای نگرانی نیست زیرا این افراد می توانند لباس مناسب برای خانم های کوتاه قد را نیز جستجو کنند و بهترین استایل را برای خود بیابند. ، خوش تیپ بودن و خوش تیپ شدن کار سختی نیست و فقط کافی است کمی تحقیق کنید و بعد سعی کنید پازل استایل خود را جمع و جور کنید، یعنی تصمیم نگیرید همه چیز را یکجا بخرید و ابتدا به فکر باشید. چه رنگ‌ها و مدل‌هایی بیشتر به شما می‌آیند، اگر می‌خواهید اطلاعات کافی داشته باشید، اکنون تعدادی از نقش‌های ظریفی که هر زنی باید حداقل یکی از آنها را داشته باشد را معرفی می‌کنیم.

بلوز زنانه یقه پارچه ای.

برای اینکه استایلی خاص و جذاب برای خود داشته باشید باید به مدل و طرح لباسی که می پوشید دقت زیادی داشته باشید و یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در این امر نقش بسزایی داشته باشد، انتخاب لباس مناسب است. پارچه، که در مورد کتان نیز بسیار مهم است، این مهم است، به عنوان مثال، اگر علاقه مند به داشتن پیراهنی با یقه افتاده هستید، باید پارچه هایی را انتخاب کنید که مقاومت کمی دارند و برای مدل هایی مناسب هستند. یک قطره داشته باشد

به طور کلی یکی از زیباترین مدل های یقه برای لباس زنانه مدل یقه پارچه ای است که شاید خیلی ها آن را یقه گشاد بدانند که کاملا مشخص است که این لباس از پارچه نرمی تهیه شده و می توانید آن را روی لباس زنانه بپوشید. . گروهی یا به مهمانی های خانوادگی ببرید و تا جایی که می توانید زیبا به نظر برسید و خوبی این نوع دستمال این است که می توانید آن ها را در رنگ های متنوع تهیه کنید و حتی اگر مدلی را دوست دارید اما در آن امکان یافت نشد. در بازار، شما به راحتی می توانید آن را انجام دهید، آن را به دست یک خیاط بسپارید و از نتیجه لذت ببرید.

کاغذهای شیک

پیراهن یقه مردانه و راحتی.

اگر از طرفداران لباس‌های ساده هستید و می‌خواهید لباس‌هایتان راحت باشد و حس خوبی به شما بدهد، توصیه می‌کنیم لباس‌هایی را انتخاب کنید که در سبک‌های غیررسمی استفاده می‌شوند، یکی از آن‌ها پیراهن‌های یقه‌دار هستند، پیراهن‌های مردانه‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مدل های مختلف چه برای استایل خیابانی و چه برای مجالس و مهمانی هایی که در آن شرکت می کنید و خوبی این مدل پیراهن ها این است که یقه کاملا بسته است و اگر با یقه باز باشد احساس شکنجه شدن را به شما القا می کند. اما در مورد این مدل گردنبند اینطور نیست.

برای ایجاد یک تغییر روشن در این مدل لباس می توانید از پارچه های روشن و براق که رنگ های پاستلی دارند استفاده کنید و سپس آن ها را به زیبایی و راحتی با شلوار جین یا پارچه ترکیب کنید، فرقی نمی کند شلوارتان دمپایی باشد یا لاغر. .

کاغذهای شیک

روکش نرم با یقه ظریف و جلو بسته.

شاید وقتی می خواهید به یک مهمانی بروید و به دنبال لباسی برای این مناسبت هستید، با خود می گویید دو مدل قبلی که به شما ارائه می کنیم به شما نمی آید زیرا یکی یقه باز و گشاد دارد، دیگری بسیار زیاد است. ساده که برای مهمانی مناسبه هر چی بخوای برش نمیاره ولی نگران نباش چون یه مدل کاغذی هست که برای همه نوع مهمونی قابل اعتماده و من تصمیم گرفتم که کاغذهایی با یقه جلویی که علاوه بر ساده بودن می تواند زیبا و جذاب به نظر برسد، خوبی آنها این است که می توانید آنها را با انواع لوازم و دکمه ها تزئین کنید.

کاغذهای شیک

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.