افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

شما بهترین مدل موی کوتاه را برای هر فرم صورت پیدا خواهید کرد و مدل های کوتاه را یاد خواهید گرفت.

  • کد خبر : 308123
شما بهترین مدل موی کوتاه را برای هر فرم صورت پیدا خواهید کرد و مدل های کوتاه را یاد خواهید گرفت.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یک تغییر موی ساده می تواند معجزه جذابی در ظاهر افراد ایجاد کند. هیچ مرد یا زنی وجود ندارد، این روند در واقع زیبایی منحصر به فردی را در چهره ایجاد می کند که از آن می توان گفت هیچ یک از تغییرات استایل به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یک تغییر موی ساده می تواند معجزه جذابی در ظاهر افراد ایجاد کند. هیچ مرد یا زنی وجود ندارد، این روند در واقع زیبایی منحصر به فردی را در چهره ایجاد می کند که از آن می توان گفت هیچ یک از تغییرات استایل به این بزرگی نیست. جذابیت چهره و آرایش یک خانم در ترکیب آن با مدل موی اوست که در صورت انتخاب صحیح ظاهری ایده آل برای شما ایجاد می کند. این ایده آل بودن به سلیقه شما و سبکی که برای شما جذاب است بستگی دارد. اما فراموش نکنید که بایدها و نبایدهایی وجود دارد و البته اصولی که باید نادیده گرفته شوند و مهم هستند، مثلا اینکه کدام مدل موی کوتاه با کدام مدل می آید. بدون شک همه مدل های موی کوتاه مناسب همه افراد نیست، اما زمانی که مدل موی مناسب را پیدا کنید، قطعا جذابیت منحصر به فردی خواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم بهترین مدل موی کوتاه برای فرم های مختلف صورت را پیدا کنیم. اگر شما هم می خواهید موهای خود را کوتاه کنید اما دقیقا نمی دانید چه مدلی برای شما مناسب است، با ما همراه باشید.

مدل موی مناسب برای صورت های بیضی شکل.

اگر صورت بیضی دارید، به شما تبریک می گویم زیرا شما بهترین فرم صورت را دارید و می توانید مدل موی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین فرقی نمی کند که موهای کوتاه یا بلند داشته باشید، به هر حال زیبا خواهید بود و تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که موها را نزدیک به استخوان گونه، لب ها و گونه ها کوتاه کنید تا خیلی به نظر برسید. بسیار طولانی. زیباتر.

model-moo-zanane-2023-2

مدل موی مناسب برای صورت گرد.

اگر صورت گرد دارید، باید موهایتان را طوری آرایش کنید که صورتتان باریکتر به نظر برسد و پهنای آن کمتر به چشم بیاید. مدل موی چتری یا کوتاه به دلیل اینکه می تواند صورت را لاغرتر نشان دهد برای این نوع صورت بسیار مناسب است و جذاب به نظر می رسد.

اما فراموش نکنید که طول موهای شما نباید بیشتر از چانه باشد زیرا در غیر این صورت با دستان خود صورت خود را چاق نشان می دهید. یک مدل موی کمی پف کرده در قسمت سر و یا پف کردن و فرم دادن به قسمت جلوی موهای دور گردن می تواند ظاهر شما را زیباتر کند.

model-moo1-1

تابوهای صورت گرد

اما این افراد ممنوعیت هایی هم دارند و آن این است که افراد صورت گرد از مدل های ساده و بسیار کوتاه و پسرانه دوری کنند. در واقع این افراد نباید موهای خود را دم اسبی روشن و تنگ ببندند و همچنین نباید قسمت جلوی موهای خود را بیش از حد صاف کرده و روی صورت خود بگذارند.

one-haye-for-zanane-2

مدل موی مناسب برای صورت مثلثی.

کسانی که صورت مثلثی دارند باید موهای خود را طوری کوتاه کنند که چانه و گونه ها باریک به نظر برسد و در واقع پهنای پیشانی بیشتر نمایان شود. مدل های مجعد با فرم هایی که جوهره صورت شما را می پوشانند برای صورت های مثلثی مناسب هستند. یعنی قاب کردن صورت توسط مو. اگر می خواهید حالت مثلثی صورت خود را تغییر دهید، مدل های یکدست و ساده که تا زیر شانه می رسد را انتخاب نکنید. موهای لایه لایه که به طول شانه می رسد ممکن است برای چنین چهره هایی مناسب باشد. بهترین گزینه برای صورت های مثلثی، مدل های بسیار شلوغ مانند مدل های هندی هستند که موها را حجیم جلوه می دهند. چتری های بلند می تواند شما را زیباتر از آنچه هستید نشان دهد.

مدل موی مجعد کوتاه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.