افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

شما باید به دنبال پیشرفت باشید و به رتبه های بالاتر بروید

  • کد خبر : 154392
شما باید به دنبال پیشرفت باشید و به رتبه های بالاتر بروید

به گزارش ایرنا، مریم آزمون درباره صعود چهار پله ای تیم فوتبال بانوان در رنکینگ فیفا اظهار داشت: در این چند ماه با توجه به ابزار و امکاناتی که در اختیار داشتیم، هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم تا به بهترین شکل ممکن باشیم. البته تا حدودی هم موفق بودیم. قبل از […]

به گزارش ایرنا، مریم آزمون درباره صعود چهار پله ای تیم فوتبال بانوان در رنکینگ فیفا اظهار داشت: در این چند ماه با توجه به ابزار و امکاناتی که در اختیار داشتیم، هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم تا به بهترین شکل ممکن باشیم. البته تا حدودی هم موفق بودیم. قبل از بازی های دور اول انتخابی المپیک میانمار، اختلاف ما با این تیم 24 امتیاز بود. اما الان 5 قدم با هم فاصله داریم.

و افزود: البته نمی توان تنها به این آمار و دسته بندی ها بسنده کرد. ما باید به دنبال این پیشرفت باشیم و به سطوح بالاتر برسیم تا ادامه دهیم و همچنین با کیفیت و حرفه ای باشیم. اگر در مسابقات انتخابی المپیک استرالیا از حد انتظار فراتر رفتیم، به لطف تلاش بسیاری در فوتبال بود. مربیان لیگ، منظم بودن مسابقات، عملکرد بازیکنان و مربیان پایه نقش مهمی در این مهم داشتند.

مربی تیم فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: مهم ترین چیزی که باید بدانیم این است که همچنان از نظر ساختار حرفه ای و ابزار و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مشکل داریم. همه باشگاه‌های ما هنوز تیم‌هایی در پایه و لیگ ندارند و ما لیگ‌های پایه نداریم. اینها دغدغه های ما و همکارانمان در فوتبال بانوان است: ما باید به این مسائل بپردازیم و فقط به بالا و پایین رفتن از چند نقطه بسنده نکنیم.

وی یادآور شد: پیشرفت و توسعه زمانی حاصل می شود که بتوانیم از نظر کیفی پیش برویم و این امر ادامه خواهد داشت. با تمام این تفاسیر از این صعود چند پله ای بسیار خوشحالم و به بانوان کشورم تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.