افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

شمارش معکوس برای افتتاح بزرگراه منجیل – رودبار – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 226595
شمارش معکوس برای افتتاح بزرگراه منجیل – رودبار – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، خیراله خادمی روز دوشنبه از افتتاح بزرگراه منجیل – رودبار با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این بزرگراه سومین وعده دولت برای افتتاح مسیرهای بزرگراهی کشور پس از افتتاح بزرگراه شیراز است. – بزرگراه اصفهان طولانی ترین و دومین بزرگراه منطقه است و بزرگراه تهران-شمال به عنوان سخت ترین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، خیراله خادمی روز دوشنبه از افتتاح بزرگراه منجیل – رودبار با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این بزرگراه سومین وعده دولت برای افتتاح مسیرهای بزرگراهی کشور پس از افتتاح بزرگراه شیراز است. – بزرگراه اصفهان طولانی ترین و دومین بزرگراه منطقه است و بزرگراه تهران-شمال به عنوان سخت ترین پروژه بزرگراه کشور آماده بهره برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، طول بزرگراه ها را تا پایان عملیات اجرایی کرد سال جاری 242 کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به میانگین ساخت سالانه 104 کیلومتر بزرگراه در 15 سال گذشته، هدفی بزرگ و معادل سه برابر ساخت سالانه بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بزرگراه مراغه – هشترود و تبریز – صوفیان با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در حال اجراست و در ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد. آنها می رسند.

خادمی بزرگراه منجیل – رودبار را بخشی از بزرگراه قزوین – رشت دانست و گفت: بهره برداری از آخرین قطعه این بزرگراه گلوگاه بین پایتخت و استان گیلان را برطرف می کند و با افتتاح آن هموطنان به راحتی می توانند از آن عبور کنند. در عید نوروز .

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به دلیل اینکه این بزرگراه در یک منطقه کوهستانی قرار دارد، پل، تونل و دیوار کشی وجود دارد و به دلیل عبور بخشی از محور از مناطق مسکونی و لزوم حفظ بافت منطقه. ، با عوارضی همراه بود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اعتبار هزینه شده برای ساخت این بزرگراه را 20 میلیارد ریال و ارزش فعلی آن را 55 میلیارد ریال اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.