افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

شلوغی فروش لباس به یورو در خانه ای مجلل در شمال تهران/ پلیس وارد عمل شد

  • کد خبر : 227521
شلوغی فروش لباس به یورو در خانه ای مجلل در شمال تهران/ پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، در روزهای اخیر حجت الله مهدوی، دبیر کمیسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز استان تهران از آغاز مدیریت عرضه پوشاک قاچاق در تهران خبر داده بود. بر این اساس در ادامه اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تهران با هماهنگی های انجام شده از طریق نهادها و سازمان […]

به گزارش رکنا، در روزهای اخیر حجت الله مهدوی، دبیر کمیسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز استان تهران از آغاز مدیریت عرضه پوشاک قاچاق در تهران خبر داده بود. بر این اساس در ادامه اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تهران با هماهنگی های انجام شده از طریق نهادها و سازمان های ذیربط و بر اساس وظایف ذاتی این ستاد، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تهران عرضه قاچاق پوشاک از سر گرفته شده است.

به گفته برخی فعالان عرصه تولید پوشاک، درگیری هایی که در گذشته رخ داده تنها شامل برخی مغازه ها و گالری ها می شود، یعنی فعالان کلان قاچاق مورد ضرب و شتم قرار نگرفته و به فعالیت خود ادامه می دهند. اکنون پیگیری برخی شواهد به دست آمده توسط تسنیم نشان می دهد که نیروهای فراجا و سایر نهادهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از واحدهای لوکس عرضه کننده پوشاک قاچاق در شمال تهران بازرسی کرده اند.

بر اساس مدارک به دست آمده می توان گفت کالاهای قاچاق در این واحدهای غیرمجاز کشف می شود. دلار و یورو و بسیاری از کالاهای کشف شده چند صد یورو قیمت داشتند. بررسی پوشاک این واحد متخلف نشان می دهد که اکثر کالاهای عرضه شده از برندهای معروف و گران قیمت خارجی بوده که کاملاً غیرقانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

به عقیده اکثر کارشناسان اقتصادی، تداوم برخورد با عرضه کالای قاچاق موجب تقویت تولید داخلی می شود. طبق اعلام مسئولان مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عرضه پوشاک قاچاق در تمامی حوزه ها اعم از پوشاک، کفش، کیف و … و هرگونه تخلف با برخورد قانونی و جدی همراه خواهد بود. ، این اقدامات نه موقتی هستند و نه مستمر.

گفتنی است هفته گذشته طرح مبارزه با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق در فروشگاه ها و گالری های معروفی مانند ایران مال اجرا شد که ادامه این روند ممکن است رفتار متخلفان را تغییر دهد.

خانه لوکس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.