افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

شلوار مناسب برای اندام چاق و لاغر/ هر چه مد شود، شوخی معمولی و خاص می شویم!

  • کد خبر : 267294
شلوار مناسب برای اندام چاق و لاغر/ هر چه مد شود، شوخی معمولی و خاص می شویم!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- دیده اید که مردها به مغازه می روند و 70، 80 یا 100 تا لباس می خرند، اما خانم ها از 70 تا 80 مغازه رفت و آمد می کنند، آیا بلدید به زور لباس بخرید؟ خب این نشون میده که خانم ها خیلی حساس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- دیده اید که مردها به مغازه می روند و 70، 80 یا 100 تا لباس می خرند، اما خانم ها از 70 تا 80 مغازه رفت و آمد می کنند، آیا بلدید به زور لباس بخرید؟ خب این نشون میده که خانم ها خیلی حساس ترن و البته من درست میگم. مثال ذکر شده یک شوخی از واقعیت بود، اما اینکه چرا خانم ها اینقدر حساس هستند واقعیت دارد، زیرا مردی می آید و از مدل های مختلف شلوار برای ظاهرش استفاده می کند. اما چگونه؟ اینجوری میگی خب من شلوار ایکس یا ایگارگ رو دوست دارم پس شما بخرید و بپوشید. اما خانم ها باید ببینند با هر مانتو چه مدل شلواری می آید و از طرفی با توجه به قد و وزنشان و البته رنگ پوست و سلیقه شان چه مدل شلواری دارد! خب سخت بود، نه؟

اکثر خانم ها به خصوص خانم های جوان، شلوار خود را بر اساس اندام لاغر یا چاق خود انتخاب می کنند که به نظر می رسد در دنیای مد کار درستی باشد. اما خیلی از خانم ها هستند که نمی دانند چه نوع شلواری به آنها می آید و آنچه مشخص است این است که شلوارهایی که به اندام چاق و لاغر می آیند متفاوت هستند. در این دفتر می خواهیم ببینیم چه بلایی سر کی می آید! بنابراین اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

شورت پارچه ای و شلوار پارچه ای بلند برای خانم های چاق خوب است.

زنان لاغر به طور پیش فرض بلند قد دیده می شوند، زیرا چاق نیستند و در واقع پهنای کمی دارند، بنابراین ناخودآگاه آنها را قد بلند می دانند. خوب، خانم‌های لاغر باید شلوار کوتاه‌تری بپوشند تا کمی تعادل داشته باشند، زیرا شلوارهای بلند آنها را بلندتر نشان می‌دهد. از طرفی خانم هایی که اندام بزرگتری دارند باید شلوار بلند بپوشند تا بلندتر و لاغرتر به نظر برسند. بله، تعادل به این صورت انجام می شود و بدن فرد خیلی گردتر و چاق تر به نظر نمی رسد.

شلوار مناسب برای اندام چاق و لاغر.

اگر چاق هستید، شلوار مناسب مادر بپوشید، اگر لاغر هستید شلوارهای گشاد عالی هستند.

در اینجا با شلوارهایی آشنا می شویم که در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. شاید در دهه 80 و اوایل دهه 90 فقط شلوارهای تنگ مد بود و شیک ترین مدل شلوار به حساب می آمد، اما امروزه شلوارهای گشاد مانند مامان فیت و شلوار گشاد طرفداران زیادی دارند. از آنجایی که شلوارهای مام فیت ظاهر جذاب تری دارند، بیشتر به خانم های چاق و شلوار گشاد به خانم های لاغرتر توصیه می شود به دلیل طرح گشادشان. چون چون افرادی که اندام خیلی لاغری دارند نباید شلوار خیلی جاذب بپوشند و در واقع با این کار لاغری خود را بیشتر نشان می دهند که خیلی خوب نیست.

شلوار مناسب برای اندام چاق و لاغر.

شلوار مناسب برای اندام چاق و لاغر.

زنان چاق باید شلوارهای راسته را انتخاب کنند و زنان لاغر باید از نیم کیف استفاده کنند.

همانطور که گفتیم مدل های گشاد برای خانم ها بسیار مد شده اند. به خصوص که هوا گرمتر شده و شلوارهای تنگ دیگر جوابگو نیست. در میان شلوارهای پرطرفدار و پرطرفدار، شلوارهای گشاد و نیمه گشاد نیز وجود دارد که اتفاقاً با بسیاری از مانتوها و مدل ها بسیار عالی به نظر می رسند، اما به شرط انتخاب صحیح. مثلاً پوشیدن شلوارهای گشاد و نیمه گشاد برای خانمی که اندام پر دارد توصیه نمی شود، زیرا به این ترتیب زن با دستان خود پرتر و حتی چاقتر به نظر می رسد. در اینجا ما پوشیدن شلوار راسته و برای خانم های لاغر، شلوار گشاد را پیشنهاد می کنیم. شلوار نیم کوله می تواند فردی با ساق های باریک را پرتر نشان دهد، زیرا در این صورت خطای درشت به نظر رسیدن ایجاد می شود. اما فراموش نکنید که اگر پاهای لاغری دارید، شلوار گشاد نپوشید، زیرا در این صورت خیلی گشاد می شوند و می افتند! نصف کیف عالیه

شلوار مناسب برای اندام چاق و لاغر.

شلوار مناسب برای اندام چاق و لاغر.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.