افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

شلوار باری یا گشاد برای همه مناسب نیست. پس شلوار مناسب با اندام و استایل خود را پیدا کنید.

  • کد خبر : 28079
شلوار باری یا گشاد برای همه مناسب نیست.  پس شلوار مناسب با اندام و استایل خود را پیدا کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز درست است که مانتو لباس اصلی استایل خانم های ایرانی است، اما فراموش نکنید که هیچ استایلی بدون شلوار و تنها با انتخاب مانتو مناسب کامل نمی شود. بنابراین می توان گفت شلوار یکی از لباس های مهم و بدیع است که در صورت انتخاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز درست است که مانتو لباس اصلی استایل خانم های ایرانی است، اما فراموش نکنید که هیچ استایلی بدون شلوار و تنها با انتخاب مانتو مناسب کامل نمی شود. بنابراین می توان گفت شلوار یکی از لباس های مهم و بدیع است که در صورت انتخاب و خرید صحیح می تواند تاثیر زیادی در استایل شما داشته باشد و شما را بسیار خوش اندام نشان دهد. بنابراین طبیعی است که در انتخاب و خرید شلوار زنانه حساس باشید و سعی کنید بهترین و زیباترین مدل را برای خود تهیه کنید. شلوارها انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال شلوارهای گشاد یا باری امسال ترند هستند. حال اگر می خواهید بدانید چگونه شلوار مناسب را انتخاب کنید، باید بگوییم که جدا از اینکه شلواری که انتخاب می کنید باید با استایل یا کت تابستانی شما همخوانی داشته باشد، باید توجه داشته باشید که آیا مدل شلوار انتخابی برای فرم اندام شما مناسب است یا خیر. ارتفاع گاهی توجه به این که آیا شلوار برای کت ما مناسب است یا نه، خانم ها را فراموش می کند که آیا شلوار برای اندام آنها مناسب است یا نه.

اول اینکه اگر بدانید فرم بدن شما چیست و چه مدل لباسی بیشتر به تن شما می آید، قطعا تصمیمات بهتری می گیرید و لباسی را می پوشید که به استایل شما می آید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بفهمیم کدام شلوار به اندام شما می آید.

چه نوع شلواری برای چه تیپ اندامی مناسب است؟

شلوار گشاد؛ مناسب برای تمام اندام ها

اگر می خواهید تابستان امسال را با ظاهری شیک و در عین حال جذاب سپری کنید، بهتر است به جای شلوار جین تنگ، شلوارهای دمپایی را انتخاب کنید. شلوارهای گشاد در سایزها و متریال های مختلفی ساخته می شوند و جالب است بدانید که تفاوت شلوار گشاد با شلوار گشاد را می توان در آزادی بیشتر پاهای شلوار دید. ساق گشاد بیشتر شبیه چیزی بین دامن کالوت و شلوار گشاد است. پس در انتخاب این شلوار تابستانی شک نکنید زیرا این مدل شلوار به هر مدلی می آید و به هر فرم بدنی می آید پس مهم نیست که اندام چاق یا لاغری دارید در نهایت می توانید این شلوار را برای استایل های تابستانی بپوشید و از جذابیت خود استفاده کنید.

چه نوع شلواری برای چه تیپ اندامی مناسب است؟

چه نوع شلواری برای چه تیپ اندامی مناسب است؟

مامان استایل یا مامان فیت شلوار; با دقت انتخاب کنید

شلوار مدل مامان و شلوار مامان فیت دو تا از شیک ترین و جذاب ترین شلوارهای سال های اخیر هستند که می توان گفت در تمام فصول و شرایط استفاده می شود. شلوار زنانه مدل مامان و شلوار زنانه مامان فیت تقریباً شبیه به هم هستند اما در واقع تفاوت های زیادی با هم دارند. اگر این تفاوت ها را بدانیم بهتر می توانیم با توجه به استایل و اندام خود تیپ مناسب را انتخاب کنیم. برای مثال شلوارهای مدل مامان گشادتر از شلوارهای مامان فیت هستند و همانطور که توضیح دادیم این دو شلوار به دلیل تفاوت ظاهری یکسان نشان خواهند داد. به عنوان مثال، شلوار مامان می تواند شما را حجیم تر نشان دهد و شلوار مامان شما را کمی لاغرتر می کند، بنابراین اگر اندام نسبتاً چاقی دارید، از شلوار مامان صرف نظر کنید و به جای آن به سراغ شلوار مادر بروید.

چه نوع شلواری برای چه تیپ اندامی مناسب است؟

چه نوع شلواری برای چه تیپ اندامی مناسب است؟

شلوار برش چکمه; آنها شبیه عروسک های باربی قد بلند خواهند بود

شلوار بوت کات یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین شلوارهای دنیای مد است که می تواند انتخاب یک خانم شیک پوش ایرانی بر هر شلوار دیگری باشد. شلوارهای بوت کات شلوارهایی هستند که صاف و در بالا قرار دارند، اما از زانو بیرون می‌آیند و شبیه یک ساق گشاد هستند. این شلوارها به طور کلی به همه فرم ها و انحناهای بدن می آیند، اما فراموش نکنید که اگر قد بلندی دارید بهتر است این شلوار را نپوشید زیرا شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهد.

چه نوع شلواری برای چه تیپ اندامی مناسب است؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.