افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

شفیع: تراکتور و سپاهان در ترکیه اردو زدند اما پرسپولیس نه/ اولویت پرسپولیس جذب مهاجم خارجی خوب است.

  • کد خبر : 32525

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به سال گذشته کمترین تغییرات را داشته است و هماهنگی تیمی اوج یک تیم است. محمود شفیعی در گفت وگو با میزان، درباره عدم برگزاری اردوی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در پیش فصل لیگ برتر گفت: اگر یحیی گل محمدی برای آماده سازی تیمش برنامه داشت، باشگاه پرسپولیس […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به سال گذشته کمترین تغییرات را داشته است و هماهنگی تیمی اوج یک تیم است.

محمود شفیعی در گفت وگو با میزان، درباره عدم برگزاری اردوی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در پیش فصل لیگ برتر گفت: اگر یحیی گل محمدی برای آماده سازی تیمش برنامه داشت، باشگاه پرسپولیس باید تلاش می کرد تا برنامه های کادرفنی را به نحو احسن اجرا کند. اما یک سری مشکلات مالی باعث شد تا بازیکنان قبل از شروع لیگ برتر نتوانند به اردوی ترکیه بروند. اگر اردوی ترکیه آماده نبود، تمرینات تدارکاتی باید در یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشورمان برگزار می شد. شهرهای سرعین، رامسر، شهرکرد و… آنها مناطق بسیار ایده آل برای اردوی آماده سازی هستند.

وی افزود: تیم های سپاهان و تراکتورسازی در ترکیه اردو زدند و بازیکنان آنها در بهترین شرایط برای حضور در این مسابقات آماده شدند. اگر مشکلی وجود داشت باید خواسته های سرمربی به طور منطقی و مطلوب برآورده می شد.

* رقابت های این فصل سخت تر از سال های گذشته خواهد بود

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر در این فصل بسیار دشوارتر از سال های گذشته خواهد بود، تصریح کرد: امسال اکثر تیم های لیگ برتری سرمایه گذاری درستی انجام داده اند تا بهترین نتایج را بگیرند و با آمادگی بالا وارد مسابقات شوند. اما پرسپولیس نسبت به سال قبل تغییرات کمتری داشته و هماهنگی این تیم اوج تیمی است که در صورت حفظ فرم اولیه همچنان می تواند مدعی اول قهرمانی باشد. اولین بازی پرسپولیس در تهران خواهد بود و پیروزی مقابل آلومینیوم اراک می تواند شرایط روحی و روانی بازیکنان را بالا ببرد تا نتایج خوب در بازی های بعدی تکرار شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی هفته پنجم تاکید کرد: پرسپولیس باید در دربی که شرایطش متفاوت از سایر مسابقات است به روند رشد خود ادامه دهد تا استقلال را شکست دهد.

* دلالان به تنهایی نمی توانند این مقدار پول را جمع آوری کنند

شفیع در خصوص شایعه درآمد 172 میلیارد تومانی یک دلال در پیش فصل لیگ برتر گفت: درآمد نجومی یک دلال در فوتبال ایران طبیعی است و مسئولان فوتبال هم این را می دانند چرا که فوتبال ایران مدت هاست درگیر مافیا و فساد بوده است. قطعا یک دلال تا قبل از شروع لیگ برتر 400 و 500 میلیارد تومان درآمد دارد اما یک نفر نمی تواند اینقدر درآمد داشته باشد و قطعا مدیران عامل، سرپرستان و عوامل باشگاه های مختلف در یک کاسه هستند.

وی درباره اینکه پرسپولیس باید مهاجم خارجی در خط حمله داشته باشد، گفت: اولویت کادرفنی باید جذب یک مهاجم خارجی خوب برای تاثیرگذاری در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشد.

* تیم های درجه 2 و 3 آسیا نیز VAR دارند

این کارشناس فوتبال درباره عدم استفاده از VAR در مسابقات لیگ برتر امسال خاطرنشان کرد: جالب است که تیم های 2-3 آسیایی در کشور خود از سیستم VAR استفاده می کنند. تجهیز این سیستم در تمام ورزشگاه های ایران چقدر هزینه دارد تا تیم دیگری تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار نگیرد؟ تیم های لیگ برتری سرمایه گذاری زیادی می کنند و با یک اشتباه تمام زحمات باشگاه از بین می رود اما باز هم خود مسئولان نمی خواهند این سیستم را بیاورند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)