افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

شفیعی: نساجی قائم شهر را نباید دست کم گرفت/ تقابل با الهامی همیشه برای پرسپولیس خطرناک بوده است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 255395
شفیعی: نساجی قائم شهر را نباید دست کم گرفت/ تقابل با الهامی همیشه برای پرسپولیس خطرناک بوده است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی قائم شهر تیم ترسناکی است و به هیچ وجه نباید آنها را دست کم بگیریم. محمود شفیع در گفت وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: نساجی ها در قائم شهر تیم قلدری هستند و به هیچ وجه نباید […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی قائم شهر تیم ترسناکی است و به هیچ وجه نباید آنها را دست کم بگیریم.

محمود شفیع در گفت وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: نساجی ها در قائم شهر تیم قلدری هستند و به هیچ وجه نباید آنها را دست کم بگیریم. رویارویی با سکوت الهام گرفته همیشه برای سرخپوشان خطرناک بوده است.

وی در ادامه افزود: نساجی وضعیت خوبی در جدول ندارد و قطعا به دنبال برد مقابل پرسپولیس در قائم شهر هستند چرا که در صورت شکست در این بازی وضعیت آنها در جدول تحت تاثیر قرار می گیرد. در این سمت پرسپولیس شرایط سختی را در بالای جدول پشت سر می گذارد و به خوبی می داند که 3 امتیاز این بازی چقدر ارزشمند است. در دیدار گذشته از فرصت استفاده نکردیم و امتیاز از دست دادیم اما این بار باید با احتیاط به مصاف نساجی برویم زیرا این دیدار 6 امتیازی است و برای برتری به آن نیاز داریم.

*سپاهان ضد فوتبال بازی نکرد قطعا بازنده بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بیان کرد: اتفاقات دیدار مقابل سپاهان اجازه کاری به شاگردان اسمار نداد و قرمزها روی نیمکت گیر کردند. اگر سپاهان ضد فوتبال بازی نمی کرد قطعا می باخت و چند گل دریافت می کرد. اسمار باید با دقت کار کند و تعویض های صحیح را انجام دهد و از این طریق از آنها کمک بخواهد. پرسپولیسی ها هر کدام گوهری برای تیم جواهر هستند و دیدیم که در بازی با سپاهان چقدر فعال بودند و گره بازی را باز کردند. عبدالکریم بازیکن بزرگی در پست خود است و از مدیریت باشگاه برای به خدمت گرفتن او تشکر می کنم. اورونوف و ترابی زوج فوق العاده ای در خط حمله پرسپولیس تشکیل می دهند. این دو در چند صحنه خطر بزرگی را روی دروازه سپاهان ایجاد کردند.

*بازیکنان باید اتفاقات و حاشیه های بازی با سپاهان را فراموش کنند.

شفیعی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان باید اتفاقات و حواشی بازی هفته گذشته مقابل سپاهان را فراموش کنند و با قدرت به مصاف نساجی بروند. نساجی یکی از موانع بزرگی است که پرسپولیس با آن روبروست و باید با تمام توان مقابل آنها بازی کنیم. من به قهرمانی پرسپولیس خوشبین هستم و حس ششمم می گوید قهرمان می شود. پنج بازی باقیمانده لیگ برتر فوق العاده حساس است و باید تمام تلاش خود را بکنند تا یک قهرمانی دیگر به تالار مشاهیر پرسپولیس اضافه کنند. استقلال هم مسابقات سختی دارد و احتمال از دست دادن امتیاز وجود دارد اما این بار نباید مثل گذشته فرصت را از دست داد و هدیه حریف را رد کرد.

*امیدوارم ثبات مدیریتی در پرسپولیس با تغییرات مالکیتی آسیب نبیند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: هواداران سرمایه باشگاه هستند و امیدوارم مدیریت باشگاه تا آخر پایبند باشد تا از ناموس و توهینی که به بانوان پرسپولیسی شده است پاسداری کند. ” علاوه بر محرومیت هواداران سپاهانی، آنها را نیز جریمه کنند و برای هواداران خاطی جریمه های سنگین تری اتخاذ کنند. درویش مدیرعاملی مفید، موثر و موفق در باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم سیاست های مالک باشگاه باعث شود که او از صندلی خود خارج نشود. او همیشه در نقل و انتقالات موفق بوده و می داند در این زمینه چگونه با حریفان خود رقابت کند و با جذب عبدالکریم و ارونوف کمک زیادی به تیم کرد. امیدوارم ثبات مدیریتی باشگاه تحت تاثیر تغییرات مالکیتی قرار نگیرد و درویش با قدرت به کار خود ادامه دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)