افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

شفیعی: غیبت رفیعی در دیدار با پیکان احساس نمی شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 232745
شفیعی: غیبت رفیعی در دیدار با پیکان احساس نمی شود – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال کیفیت دربی 103 را در حد لیگ محلات و لیگ دسته سوم عنوان کرد و اظهار داشت: مربیان دو تیم نتوانستند برنامه تاکتیکی را در زمین اجرا کنند و شأن خود را رعایت نکردند. محمود شفیعی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این بازی و عملکرد دو تیم اظهار […]

این کارشناس فوتبال کیفیت دربی 103 را در حد لیگ محلات و لیگ دسته سوم عنوان کرد و اظهار داشت: مربیان دو تیم نتوانستند برنامه تاکتیکی را در زمین اجرا کنند و شأن خود را رعایت نکردند.

محمود شفیعی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این بازی و عملکرد دو تیم اظهار داشت: این بازی هیچ دستاورد فنی نداشت.

وی ادامه داد: وقتی بازی مهمی مثل دربی در فوتبال اروپا یا کشورهای همسایه برگزار می شود، تیم ها و بازیکنان به گونه ای عمل می کنند که هواداران و تماشاگران آن مسابقه راضی باشند اما در آخرین بازی های استقلال و پرسپولیس. ، هیچ مدرکی وجود ندارد، نسبت به دوره های قبل پیشرفتی نداریم و می توانم بگویم کیفیت آنها در سطح لیگ محلی است.

کیفیت دربی در حد لیگ دسته سوم بود

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس اگرچه دو تیم پرطرفدار ایران هستند اما کیفیت بازی آنها در حد لیگ دسته سوم است. این در شأن فوتبال ایران نیست که دو مربی با دانش اما با شاگردانشان اینقدر ضعیف و بی برنامه بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان دو تیم در دربی 103 گیج شده بودند و منتظر بودند بازیکنی اشتباه فردی کند تا گل بزند در صورتی که این روش دیگر در فوتبال امروز وجود ندارد.

تیم های استقلال و پرسپولیس خیلی ضعیف بودند

وی ادامه داد: در فوتبال امروز مربیان سبک های مختلفی را ارائه می دهند تا به تاکتیک های خود اضافه کنند اما متاسفانه در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ ایران شاهد ضعیف ترین عملکرد بازیکنان بودیم. حداقل از ملی پوشان دو تیم انتظارات زیادی داشتیم اما آنها هم نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. هر دو تیم برای نباختن وارد زمین شدند و تنها نکته مهم در این بازی حضور پرشور هواداران در ورزشگاه بود.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: وقتی تیم های باشگاهی نتوانند در زمین تاکتیک و عملکرد خوبی از خود نشان دهند، مطمئناً فوتبال ملی تحت تاثیر قرار می گیرد.

غیبت رفیعی در دیدار با پیکان احساس نمی شود

وی در خصوص غیبت سروش رفیعی در دیدار مقابل پیکان گفت: رفیعی بازیکن خوبی است و مقابل استقلال بد بازی نکرد اما اگر می خواهد در این پست در تیم ملی پیروز شود باید طوری بازی کند که او می تواند تمام بار هجومی تیمش را به دوش بکشد، اما در دیدار مقابل استقلال چیزی مشابه از خود نشان نداد.

شفیعی در پایان گفت: فکر نمی کنم غیبت رفیعی در دیدار مقابل پیکان محسوس باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)