افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

شفاف سازی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال/ عده ای شیطنت کردند – Agencia de Noticias بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 174732
شفاف سازی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال/ عده ای شیطنت کردند – Agencia de Noticias بیشتر |  اخبار ایران و جهان

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال و بدگویی های برخی افراد که باعث کناره گیری وی شد، اظهار داشت: در جلسه کمیته فنی یکی از اعضا توضیح داد که یک بازیکن والیبال از داخل ایران فکر می کند که در آینده بعد از این دوره سرپرست من […]

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال و بدگویی های برخی افراد که باعث کناره گیری وی شد، اظهار داشت: در جلسه کمیته فنی یکی از اعضا توضیح داد که یک بازیکن والیبال از داخل ایران فکر می کند که در آینده بعد از این دوره سرپرست من مسئولیت فدراسیون را بر عهده خواهد داشت، با آقای لورنتستی ارتباط داشت که نمی دانم مستقیم بود یا غیرمستقیم.

مورادی ادامه داد: در این تماس وی از آقای لورنزتی خواست كه اقدامی نكند زیرا این دوره نظارت است و شاید او یا سایر دوستان به فدراسیون بیایند كه در صورت امضای قرارداد وی در هوا خواهد بود. من این جمله را از یکی از اعضای کمیته فنی نقل کردم.

وی ادامه داد: اما فدراسیون والیبال تا لحظه ای که من مسئولیت آن را بر عهده دارم به این صحبت ها توجهی نمی کند. این برای ما مهم نیست. واقعاً نمی‌دانم این حادثه درست است یا خیر. اما اگر درست باشد آنچه دوستان ما در این تماس ها ندیدند منافع ملی و منفعت والیبال بود. چند ماه باقی مانده است تا پایان دوره نظارت ، آیا فدراسیون والیبال می تواند در کنار هم قرار بگیرد و برای تیم المپیک کاری انجام ندهد؟ چون یک نفر علاقه دارد خودش به فدراسیون بیاید و تصمیمی که می خواهد بگیرد.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: اگر این حرف ها درست باشد خلاف منافع ملی است و خودخواهی مطلق است. علاوه بر این، هیچ اثر طولانی مدتی نخواهد داشت. شاید این افراد بتوانند رای دو یا سه مربی را تغییر دهند اما در درازمدت فدراسیون کار خودش را می کند. ما وظیفه داریم والیبال ایران را در سطح بین المللی در بالاترین سطح نگه داریم، بنابراین حتی یک لحظه تسلیم نخواهیم شد. اگر رای مربی را عوض کنند باز هم با گزینه های دیگر صحبت می کنیم. تعداد مربیان برجسته دنیای والیبال کم نیست. سعی می کنیم بهترین ها را رقم بزنیم.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون مجددا با لورنتستی وارد مذاکره می شود، تصریح کرد: او برای همکاری با والیبال ایران ابراز علاقه کرده است. حتی در طول مکالمات من با او ، تأکید کردم که اگر او چیزی را شنید ، با واقعیت های داخل ایران متفاوت است و او می تواند در مورد شرایط در ایران به دوستانی که قبلاً در ایران بودند ، مانند آقای آلچنو ، ولاسکو ، سؤال کند . ، توتولو. وی گفت که من با آقایان صحبت کردم و همه آنها ایران را ستودند ، اما اکنون من شرایطی ندارم که به این کشور بیایم و تصمیم خود را رها کردم.

وی گفت: این موضوع برای ما کمی عجیب بود، زیرا در صحبت اولیه ای که با او داشتم، ابراز تمایل کرده بود که در ایران باشد. حتی قرار بود 13 دی ماه حقوقش را به من اعلام کند. لورنتستی مربی بزرگی است و ما به تصمیمات او احترام می گذاریم. گناهی بر او نیست. اگر بخواهیم یک نفر را مقصر بدانیم چه افرادی از داخل ایران و چه کسانی که مشتاق مسئولیت فدراسیون هستند و چه واسطه هایی که به دنبال جذب مربی دیگر و اخراج مربیان دیگر از زمین هستند، باید آن افراد را مقصر بدانیم. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، اتفاق بسیار بدی برای والیبال ایران است.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا او و داور در لوزان با سایر گزینه ها مذاکره خواهند کرد، گفت: در لوزان قرار نیست با هیچ گزینه ای مذاکره کنیم و چنین برنامه ای نداریم. من برنامه آقای داورزنی را نمی دانم، اما در لوزان هیچ گزینه ای مذاکره نمی کنیم. منتظر هستیم تا گزینه های مورد نظر به تعداد گزینه های فعلی اضافه شود تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

وقتی از وی سؤال شد که آیا یکی از دلایلی که کمیته فنی مربی را انتخاب نکرده است به دلیل حضور واسطه ها برای انتخاب پیاززا است ، مورادی گفت: پیازا یکی از گزینه های اصلی ما برای تیم ملی والیبال است. من به گفتگوهای غیر رسمی اهمیتی نمی دهم. من فکر می کنم این مکالمات گمانه زنی های مردم است ، اما آنچه من می دانم این است که پیازا یکی از گزینه های برتر فدراسیون است و امیدوارم که بتوانیم نقش تیم را در اسرع وقت تعیین کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد زمان انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: برنامه فدراسیون والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی در اسرع وقت است. با این حال، اعضای کمیته فنی به اتفاق آرا پیشنهاد کردند که نباید عجله ای برای بازنشستگی لورنتستی و هانین وجود داشته باشد. همچنین لژیونرها تا پایان فروردین ماه در خارج از کشور حضور خواهند داشت و مشغول تجهیزات خود هستند. مربیان خارجی مورد نظر نیز در لیگ های ملی کشورشان شرکت می کنند ، بنابراین بیایید عجله نکنیم زیرا ما وقت داریم تصمیم بگیریم ، اما این موضوع لزوماً به سال آینده به تعویق نمی افتد و این اتفاق در بعد از ظهر و در والیبال داخلی رخ خواهد داد. این تیم با سرمربی خود دیدار خواهد کرد.

در پاسخ به این سؤال که آیا سعید ماروف یکی از گزینه های اصلی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است ، مورادی گفت: ماراف یکی از گزینه ها است و گزینه های دیگر اضافه خواهد شد. در حال رایزنی هستیم و انجام خواهیم داد. زود تصمیم بگیر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.