افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

شغلی پردرآمد و کم سرمایه برای زنان: مو با کراتینه

  • کد خبر : 390816
شغلی پردرآمد و کم سرمایه برای زنان: مو با کراتینه

به گزارش بازار، اگر به دنبال شغلی پردرآمد با سرمایه اندک هستید، کراتینه مو یکی از آن مشاغل پردرآمدی است که می توانید روی آن حساب کنید. درآمد حاصل از این کار بسیار بالاست و بسته به قیمت کراتینه مو در آرایشگاه در سال 1403 می توانید ماهیانه 20 تا 100 میلیون تومان و حتی […]

به گزارش بازار، اگر به دنبال شغلی پردرآمد با سرمایه اندک هستید، کراتینه مو یکی از آن مشاغل پردرآمدی است که می توانید روی آن حساب کنید. درآمد حاصل از این کار بسیار بالاست و بسته به قیمت کراتینه مو در آرایشگاه در سال 1403 می توانید ماهیانه 20 تا 100 میلیون تومان و حتی بیشتر درآمد داشته باشید. کافی است بتوان با جذب مشتری برای کراتینه مو مشتری پیدا کرد و با کار خوب و رضایت بخشی به مرور زمان تعداد مراجعین را افزایش داد. به طور کلی حقوق کراتینه مو مانند همه مشاغل زیبایی و مراقبت از مو بالاست و درآمد خوبی برای این مشاغل ایجاد می کند.

اگر می خواهید این کار را شروع کنید و به دنبال مکانی هستید که محصولات اصلی داشته باشد، می توانید ابزار و مواد کراتینه مو را در فروشگاه پیدا کنید. فروشگاه پونل آن را با قیمت عالی پیدا کنید.

مشتریان کراتینه مو معمولا افرادی هستند که به دنبال موهای صاف، نرم و براق هستند و حاضرند برای این تغییر هزینه کنند. قیمت کراتینه بسته به جنس جنس، حجم مو و طول آن بین 1.5 تا 7 میلیون تومان است. حالا تصور کنید که اگر هفته ای 5 مشتری داشته باشید، می توانید بین 30 تا 100 میلیون در ماه درآمد داشته باشید! و جالب اینکه این کار را می توان با سرمایه اولیه اندک علاوه بر درآمد بالا شروع کرد.

سرمایه گذاری اولیه روی کراتینه مو چقدر است؟

برای شروع کار با کراتینه مو به سرمایه اولیه نسبتا کمی نیاز دارید. برخلاف بسیاری از مشاغل دیگر، لازم نیست تمام پول خود را صرف یک بخش کنید. به طور معمول با سرمایه ای بین 15 تا 30 میلیون تومان می توانید این کار را به خوبی شروع کنید. البته این میزان سرمایه بستگی به این دارد که از چه مواد و مارک هایی بخرید و از چه ابزاری برای کار استفاده کنید. ممکن است بخواهید در ابتدای کار با مواد ارزان‌تر شروع کنید و پس از رسیدن به درآمد، از مواد و ابزار با کیفیت‌تر استفاده کنید. همچنین با توجه به قیمت آموزش کراتینه مو، در ابتدا باید هزینه آموزش را پرداخت کنید.

در ابتدا بیشتر سرمایه شما صرف خرید مواد کراتینه مرغوب و ابزار اولیه مانند اتو مو و سشوار حرفه ای می شود. این تجهیزات برای تولید کراتین ضروری هستند و باید از برندهای برتر خریداری شوند تا نتایج خوبی به مشتریان ارائه شود و کسب و کار شما رشد کند. اگر عاقلانه سرمایه گذاری کنید، به زودی همان سرمایه اولیه را از درآمد خود باز خواهید گرفت.

حال بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم تا ببینیم این سرمایه‌گذاری چگونه از بین می‌رود.

ابزار و مواد لازم برای کراتینه مو در آرایشگاه.

برای اینکه کراتینه مو را به بهترین نحو انجام دهید، به برخی ابزارها و مواد اولیه نیاز دارید که کیفیت آنها مستقیماً بر نتایج تأثیر می گذارد. حالا برویم سراغ جزئیات هر کدام.

1. مواد کراتینیک برای مو.

مهمترین چیز برای شروع کار کراتینه مو، ترکیبات کراتینه است. برای نرم و براق کردن موهای مشتریان باید از برندهای باکیفیت و قابل اعتماد استفاده کنید. قیمت مواد کراتین بسته به برند و کیفیت متفاوت است اما یک بطری یک لیتری خوب بین 3 تا 8 میلیون تومان قیمت دارد و برای 5 تا 7 مشتری کافی است. برخی از برندهای معروف در این زمینه عبارتند از:

  • عزیزم

  • فلوراکتیو

  • اصلی

  • لونکس

شغلی پردرآمد و کم سرمایه برای زنان: مو با کراتینه

2. صاف کننده موی کراتینه

برای صاف کردن موها پس از استفاده از کراتینه، اتو مهمترین ابزار است. باید از اتو مو حرفه ای استفاده کنید که بتواند دما را تنظیم کند و موها را به خوبی صاف کند. صاف کننده کراتینه باید روی دمای بالای 230 درجه تنظیم شود و دارای صفحات مناسب باشد. اتوی موی حرفه ای باکیفیت 3-7 میلیون تومان قیمت دارد اما عمر طولانی دارد و می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

برخی از برندهای خوب اتو مو کراتینه در ایران:

  1. آهن

  2. promax

  3. رمینگتون

3. سشوار حرفه ای

برای خشک کردن موهای خود قبل و بعد از کراتینه به یک سشوار حرفه ای نیاز دارید. این سشوار باید قوی باشد تا موهای شما به خوبی خشک شود. قیمت سشوار حرفه ای با کیفیت از 2 تا 4 میلیون تومان می باشد. برندهایی مانند پرومکس، کوئین، پرنسلی بهترین سشوارها را در این زمینه تولید می کنند.

شغلی پردرآمد و کم سرمایه برای زنان: مو با کراتینه

4. برس و شانه کراتینه.

یک کاسه، برس و شانه برای اعمال مواد کراتینه روی موهایتان لازم است. شما همچنین به یک گیره برای تقسیم مو نیاز دارید تا بتوانید آن را کنترل کرده و حالت دهید. آنها هزینه زیادی ندارند و اگر یک نمونه خوب بخرید می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. برای این ابزار تقریباً 500 هزار تومان رزرو کنید.

5. دستکش، ماسک و حوله.

برای محافظت از خود و مراجعه کننده در برابر خطرات احتمالی مواد شیمیایی، استفاده از دستکش و ماسک ضروری است. آنها معمولاً مصرفی هستند و باید به صورت دوره ای خریداری شوند، اما هزینه آنها زیاد نیست. با 100000 تا 300000 تومان در ماه می توانید دستکش، ماسک و حوله بخرید.

شغلی پردرآمد و کم سرمایه برای زنان: مو با کراتینه

به طور کلی برای شروع کراتینه مو چقدر سرمایه لازم است؟

با جمع بندی هزینه هایی که گفتیم متوجه می شوید که برای راه اندازی کسب و کار حرفه ای کراتینه مو به سرمایه ای بین 15 تا 30 میلیون تومان نیاز دارید. البته این بستگی به برندهای انتخاب شده و میزان مواد و ابزار خریداری شده دارد. اگر می خواهید با مواد و ابزار متوسط ​​شروع کنید، می توانید سرمایه خود را کمتر در نظر بگیرید، اما اگر از ابتدا به فکر کار حرفه ای و با کیفیت هستید، بهتر است برای رسیدن به بهترین نتیجه به سراغ برندهای معتبر بروید. همچنین هزینه ای مربوط به آموزش کراتینه مو وجود دارد که باید یک بار پرداخت کنید.

این سرمایه اولیه خیلی زود به شما بازگردانده می شود زیرا همانطور که گفتیم درآمد حاصل از کار خلاقانه بسیار بالاست و بعد از چند ماه کار نه تنها سرمایه خود را به دست خواهید آورد بلکه به سود خالص نیز خواهید رسید.

شغلی پردرآمد و کم سرمایه برای زنان: مو با کراتینه

چقدر با کراتینه مو درآمد و هزینه می کنید؟

حالا بیایید یک محاسبه ساده انجام دهیم. فرض کنید یک بطری 3 میلیون دوز کراتین بسیار خوب می خرید. این بطری می تواند برای حدود 6 مشتری کافی باشد. یعنی هر مشتری حدود 500 هزار تومان برای شما هزینه دارد. اگر برای هر مشتری 3 میلیون تومان شارژ کنید، از هر مشتری 2.5 میلیون تومان سود خالص خواهید داشت. حال تصور کنید اگر در یک هفته 5 مشتری داشته باشید می توانید ماهیانه حدود 50 میلیون تومان سود خالص داشته باشید. هزینه های مصرفی مانند دستکش، ماسک و حوله خیلی زیاد نیست و به راحتی از درآمد شما تامین می شود. فقط باید بتوانید با جذب مشتری های کراتینه مو مشتری پیدا کنید. این بدان معناست که تنها با یک ماه کار، سرمایه اولیه خود را بازیابی کرده و سود خوبی کسب خواهید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.