افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

شعبه شماره 20 بیمه ملت در اسلامشهر افتتاح شد/ یزداندوست: دسترسی شهروندان و بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به خدمات بیمه ملت تسهیل می شود.

  • کد خبر : 300614
شعبه شماره 20 بیمه ملت در اسلامشهر افتتاح شد/ یزداندوست: دسترسی شهروندان و بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به خدمات بیمه ملت تسهیل می شود.

مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم با اشاره به رسالت این شرکت در ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت به مشتریان گفت: افتتاح بیستمین شعبه بیمه ملت در اسلامشهر گامی مهم در راستای تحقق این ماموریت و افزایش دسترسی مردم به خدمات بیمه.” یزدان دوست با بیان اینکه صنعت بیمه نقش مهمی در حمایت از […]

مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم با اشاره به رسالت این شرکت در ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت به مشتریان گفت: افتتاح بیستمین شعبه بیمه ملت در اسلامشهر گامی مهم در راستای تحقق این ماموریت و افزایش دسترسی مردم به خدمات بیمه.”

یزدان دوست با بیان اینکه صنعت بیمه نقش مهمی در حمایت از اقشار مختلف جامعه در برابر خطرات مختلف ایفا می کند، افزود: در شرکت بیمه ملت تلاش می کنیم با ارائه بیمه نامه های متنوع با نرخ های مناسب، نیازهای بیمه ای جامعه را به بهترین نحو برآورده کنیم . .

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای شرکت بیمه ملت گفت: در نظر داریم تا دو ماه آینده تعداد شعب خود را در سراسر کشور به میزان قابل توجهی افزایش دهیم تا دسترسی مردم به خدمات بیمه ای این شرکت بیش از پیش افزایش یابد.

یزدان دوست با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات متنوع بیمه ای در این شعبه گفت: کارکرد این شعبه تنها جمع آوری اسناد خسارت نخواهد بود. ما کلیه خدمات بیمه ای اعم از صدور انواع بیمه نامه، پرداخت خسارت، مشاوره بیمه و … را به مشتریان ارائه خواهیم داد.

مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: با توجه به تمرکز جمعیت در مناطقی مانند اسلامشهر و رباط کریم و همچنین صنایع متعدد مستقر در این مناطق، بیمه ملت مصمم است بال های عملیاتی خود را در این مناطق توسعه دهد.

وی همچنین به موضوع بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری اشاره و بیان کرد: ما در شرکت بیمه ملت به دنبال ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت به بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری هستیم. این شعبه جدید می تواند قطبی برای ارائه خدمات بیمه ای به این عزیزان باشد.

محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم با اشاره به سابقه 20 ساله درخشان این شرکت در صنعت بیمه گفت: بیمه ملت همواره در صدد رفع نیازهای بیمه ای بوده است. . از مشتریان خود با ارائه خدمات بیمه ای مدرن و با کیفیت به آنها.

وی افزود: افتتاح بیستمین شعبه بیمه ملت در اسلامشهر نشان از اهتمام این شرکت به گسترش و توسعه خدمات خود در سراسر کشور دارد.

بهمن سوری معاون توسعه و بازار شرکت بیمه ملت نیز توسعه شبکه فروش را برای ارتقای سهم بازار این شرکت برشمرد و گفت: افتتاح این شعبه جدید در راستای برنامه های توسعه ای بیمه ملت است شبکه فروش. شرکت.

داود شکری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه ملت نیز بر اهمیت سرمایه انسانی در توسعه و پیشرفت هر سازمانی تاکید کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با ایجاد فضایی کارآمد و پویا زمینه رشد و توسعه را فراهم کنیم. رفاه کارکنان شرکت

در پایان این مراسم از سوی مدیرعامل بیمه ملت مجتبی عزیززاده به عنوان سرپرست شعبه اسلامشهر معرفی شد.

لازم به ذکر است شعبه اسلامشهر بیستمین شعبه بیمه ملت و هشتمین شعبه جدید افتتاح شده توسط تیم مدیریت فعلی در 20 ماه گذشته می باشد. پیش از این شعب بیمه ملت در استان های کرمان، البرز، بندرعباس، ارومیه، تنکابن، بوشهر و قم افتتاح شده بود.

بیمه ملت 2بیمه ملت 3بیمه ملت 4

بیمه ملت 5بیمه ملی 6بیمه ملت 7بیمه ملی 8

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.