افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

شعار هفته فرجه: «پلیس باهوش، مردم قانونمند» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385057
شعار هفته فرجه: «پلیس باهوش، مردم قانونمند» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته لطفا این به عنوان فرصتی برای ارزش گذاری به تلاش ها و فداکاری های نیروهای پلیس برای حفظ امنیت و نظم اجتماعی تجلیل می شود. امسال از 13 تا 19 اکتبر این هفته با موضوع “پلیس باهوش، مردم قانون مدار” برگزار می شود. این شعار بیانگر اقدامات موثر پلیس در […]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته لطفا این به عنوان فرصتی برای ارزش گذاری به تلاش ها و فداکاری های نیروهای پلیس برای حفظ امنیت و نظم اجتماعی تجلیل می شود. امسال از 13 تا 19 اکتبر این هفته با موضوع “پلیس باهوش، مردم قانون مدار” برگزار می شود.

این شعار بیانگر اقدامات موثر پلیس در استفاده از فناوری های جدید برای هوشمندسازی فرآیندهای خود است. نیروی انتظامی توانسته است از ابزارهای پیشرفته در این زمینه استفاده کند چندین زیرا مدیریت ترافیک، شناسایی و پیشگیری از جرایم سایبری کارآمد است.

این رویکرد همراه با تحولات جهانی باعث افزایش امنیت می شود. عمومی و بهبود کیفیت خدمات پلیس به مردم. از این حیث، نقش مردم قانونمند و همکاری مستمر آنها با نیروی انتظامی، زیربنای جامعه است. صلح و پویا است.

یکی از کلیدهای موفقیت پلیس هوشمند، همکاری و تعامل با افراد قانونمند است. مردم به عنوان ناظران و همکاران کلیدی پلیس، نقش مهمی در تامین امنیت دارند. آنها با رعایت قانون و ارائه اطلاعات دقیق در مورد رفتارهای مشکوک می توانند به پلیس در کشف و پیشگیری از جرایم کمک کنند. در واقع این همکاری دوجانبه منجر به ایجاد جامعه ای امن تر و صلح آمیزتر می شود.

در همین راستا معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به تاکید لطفا در ارائه هوشمند خدمات شهروندی گفت: در هفته نیروی انتظامی از 14 سرویس هوشمند جدید پلیس برای تسهیل در امور مشتریان رونمایی و مورد استفاده قرار می گیرد.

اعلام شد: ایجاد امکانات در پلتفرم پلیس من به منظور ثبت درخواست تغییر و صدور کپی گواهی، کپی ثبت نام و کارت پایان خدمت. عمومیدریافت عکس پاسپورت برای ویزا و ثبت درخواست جواز کسب از نمونه های بیهوده اطلاعات و پلیس است.

به گفته وی، ثبت درخواست استرداد کارت خودرو و موتور سیکلت و کارت وظیفه عمومیشماره گذاری اینترنتی، ثبت درخواست دفترچه ثبت نام، بررسی سابقه ثبت خودرو، بررسی طرح تصادف، ویرایش اطلاعات تماس صاحب وسیله نقلیه، اطلاع به صاحب وسیله نقلیه، اضافه کردن مدارک به سوابق کیفری فرد، اعلام مفقود شدن پلاک، درخواست حذف از راه بند خدمات دیگری نیز وجود دارد که پلیس در این بستر برای تسهیل کار جامعه هدف ارائه می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.