افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

شش نکته درباره حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به ایران

  • کد خبر : 410197
شش نکته درباره حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به ایران

به گزارش بازار، احسان صالحی در صفحه ایکس خود نوشت: 1. پس از چند هفته جنگ روانی و تهدید به حمله مرگبار، غافلگیرکننده و جهانی (هسته ای، نفتی، نظامی، ترور مقامات)، چندین مرکز نظامی مورد حمله قرار گرفت. 2. واده صادق2 قدرت هجومی ایران را به جهانیان نشان داد و دفاع دیشب نشان داد که […]

به گزارش بازار، احسان صالحی در صفحه ایکس خود نوشت:

1. پس از چند هفته جنگ روانی و تهدید به حمله مرگبار، غافلگیرکننده و جهانی (هسته ای، نفتی، نظامی، ترور مقامات)، چندین مرکز نظامی مورد حمله قرار گرفت.

2. واده صادق2 قدرت هجومی ایران را به جهانیان نشان داد و دفاع دیشب نشان داد که دفاع ایران بسیار قدرتمند و فراتر از محاسبات دشمن است…

3. دیپلماسی فعال و پویا ایران در یک ماه گذشته و ارسال پیام های جدی و هماهنگ بخش مهمی از توان دفاعی کشور بود.

۴. هدف از انتشار اطلاعات در منابع غربی درباره پیام اسرائیل به ایران قبل از حمله، راهی برای حفظ چهره برای تعدیل انتظارات طرف خود است. وقتی دنیا شاهد فروپاشی پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی و فرود موشک‌ها یکی پس از دیگری در تل‌آویو بود و اکنون تصویر روشنی از عملکرد اسرائیلی‌ها ندارد، این خبر راهی برای تعدیل انتظارات و دوری از فشار است. . البته ایجاد بدبینی در مقاومت نیز هدف دیگر آن است.

5. موضع اعلام شده کشور این است که به رژیم همان گونه که حمله کرد پاسخ دهد. تجربه وعده 2 می گوید که سیستم با برنامه ریزی و بدون تاخیر و عجله کار می کند. هم خط معمولی نشان دادن حمله رژیم و هم نادیده گرفتن آن اشتباه است، هم خط تولید فشار رسانه ای و تبلیغاتی و هم آغاز دور جدیدی از متهم کردن عناصر رژیم به انفعال. بازتولید ادبیات فشار داخلی و تحقیر، خط مطلوب صهیونیست ها برای رهایی از لاف های قبلی است.

6. در این مرحله باید بر اعتمادسازی به برنامه ریزی و تصمیم نظام، ارتقای خودباوری ملی با برجسته ساختن قدرت دفاعی کشور و نیز یادآوری رجز خوانی های قبلی نظام تمرکز کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.