افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

شش سایت اینترنتی 5G در استان سمنان افتتاح شد

  • کد خبر : 265776
شش سایت اینترنتی 5G در استان سمنان افتتاح شد

سید یاسر حسن پور در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت های ارتباطی به ویژه تقویت مشاغل روستایی و خانگی که از اینترنت استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: راه اندازی شش سایت اینترنتی 5G پرسرعت در این استان در یک سال اخیر یکی از دستاوردهای خوب […]

سید یاسر حسن پور در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت های ارتباطی به ویژه تقویت مشاغل روستایی و خانگی که از اینترنت استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: راه اندازی شش سایت اینترنتی 5G پرسرعت در این استان در یک سال اخیر یکی از دستاوردهای خوب این حوزه است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته نیز شاهد تحقق 145 درصدی تعهد اشتغال اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بوده ایم، افزود: تعداد روستاهای ما از نظر پوشش اشتغال دارای اینترنت پرسرعت بوده است. در این استان نیز افزایش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: در سال گذشته 1.5 میلیارد و 800 میلیون تومان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان سرمایه گذاری شده است.

حسن پور از رشد 212 درصدی پوشش دهی روستاهای استان سمنان در دولت سیزدهم در مقوله اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: امروز 96 درصد جاده های استان سمنان به پوشش اینترنت مجهز شده است و استان سمنان یکی از جاده های استان است. اولین استان های کشور در این شاخص.

وی بهره برداری از دومین پارک فاوا یا فناوری اطلاعات و ارتباطات در سمنان را از دیگر دستاوردهای مهم استان سمنان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: این پارک در سمنان احداث شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تاکید کرد: یکی از مهمترین پروژه های در حال انجام امروز در استان فیبر نوری است که برای آن 584 کیلومتر حفاری در شهرستان های استان انجام شده است.

حسن پور بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان در 21 شهر استان سمنان در حال اجراست و موجب ارتقای سرعت و پوشش اینترنت در این استان می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.