افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

ششگلانی: تراکتورسازی – پرسپولیس در یادگار امام (ره) برگزار می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 313029
ششگلانی: تراکتورسازی – پرسپولیس در یادگار امام (ره) برگزار می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس اداره فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس قطعا در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود. جواد ششگلانی درباره آخرین بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: تیم فنی در حال کار روی ورزشگاه است و مراحل بازسازی در حال انجام است. قول داده شده است که ورزشگاه برای مسابقات […]

رئیس اداره فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس قطعا در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود.

جواد ششگلانی درباره آخرین بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: تیم فنی در حال کار روی ورزشگاه است و مراحل بازسازی در حال انجام است. قول داده شده است که ورزشگاه برای مسابقات لیگ آماده شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قطعا ورزشگاه یادگار امام (ره) برای دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر آماده می شود، گفت: بله قطعا این اتفاق می افتد و به یادگار امام (ره) قول داده اند. ) استادیوم برای بازی هفته دوم البته ممکن است تا آن زمان نقص های کوچکی باقی بماند اما بازی در همان ورزشگاه برگزار می شود و آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به کمبودهای ورزشگاه یادگار امام (ره) خاطرنشان کرد: عمده ترین ایرادات ورزشگاه مشکل بلیت فروشی بود که از سوی باشگاه برنامه ریزی شده بود. درها نیز در حال آماده سازی هستند. همچنین شماره گذاری صندلی هایی که باید ساخته شود وجود دارد. به همه اینها بحث ورود به ورزشگاه اضافه شده است که باید برای مردم شفاف سازی شود.

ششگلانی همچنین تصریح کرد: ما با چمن ورزشگاه خود مشکلی نداریم و یکی از بهترین چمن های ایران را داریم. نور ورزشگاه هم مشکلاتی داشت که اصلاح شده و دیگر مشکلی ندارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)