افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
10

شستشوی توالت فرنگی شاید یکم سخت به نظر بیاد ولی با این ترفندا میشه دسته گل / بدو بیا

  • کد خبر : 95019
شستشوی توالت فرنگی شاید یکم سخت به نظر بیاد ولی با این ترفندا میشه دسته گل / بدو بیا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- قطعا تمیز کردن و شستشوی توالت فرنگی یکی از مهم ترین نظافت های خونه به حساب میاد چرا که اگه هفته ای یکبار به طور کلی تمیز نشن میتونن انواع باکتری ها و ویروس ها رو وارد خونه کنند. اما شاید مراحل و فرایند […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- قطعا تمیز کردن و شستشوی توالت فرنگی یکی از مهم ترین نظافت های خونه به حساب میاد چرا که اگه هفته ای یکبار به طور کلی تمیز نشن میتونن انواع باکتری ها و ویروس ها رو وارد خونه کنند. اما شاید مراحل و فرایند تمیز کردن توالت فرنگی برای همه آسون نباشه و شاید هم اصلا برخی ندونن باید چطور توالت فرنگی رو تمیز کند که در این مطلب با این موضوعات به خوبی آشنا خواهیم شد. 

شستشوی کاسه توالت فرنگی با این روش ها

تمیز کردن کاسه توالت فرنگی این مدلیه که ابتدا از بالای کاسه شروع کنید و سپس به پایین بروید. یادتون نره که لبه های کاسه رو هم بادی به خوبی چک کنید تا تمیز شده باشن و اگر جایی دسترسی ندارید با مسواک شستشو دهید. در انتها نیز با برس دهانه سوراخ رو با مایع بکشید تا به خوبی تمیز بشه و در آخر هم آبکشی کنید.

اگر به نظرتون کاسه به رنگ قهوه ای و یا لکه دار شده بهتره که از جوش شیرین و مواد پاک کننده استفاده کنید. و یا مثلا یک قوطی نوشابه رو داخل کاسه ریخته و بعد سابیده و آبکشی کنید. سپی مقداری سرکه داخل کاسه بریزید تا لکه های باقی مونده هم از بین برن.

فراموش نشه قبل از ریختن مواد شوینده حتما سیفون رو بکشید و بعد از شستشو هم دوباره سیفون رو بکشید. 

تمیز-کردن-توالت-فرنگی

شستشوی درپوش توالت فرنگی

اصل و اصلا از درپوش توالت فرنگی غافل نشید که خیلی مهمه. چرا که درپوش نشیمنگاه فضاهای هستند که با بدن انسان تماس دارند و باید به طور کامل تمیز بشن. در اینجا بهتره که از مواد تمیز کننده مخصوص استفاده کنید و به خوبی درپوش اولیه رو شستشو دهید و بعد هم آبکشی کنید. برخی از توالت فرنگی ها هستند که درپوش دومی هم دارند، همونجا که نشیمنگاه هستش، پس اون قسمت رو هم به خوبی بشویید تا همه چیز تکمیل شود.

01

شستشوی بدنه توالت فرنگی

کسی که میخواد از توالت فرنگی استفاده کنه قطعا ابتدا بدنه تون رو میبینه و اگه کثیف باشه قطعا حالش بد میشه و اگه تمیز باشه به پاکیزه بودنش اطمینان پیدا میکنه. تو زمانی که محلول پاک کننده داخل کاسه توالت در حال خیس خوردنه، بدنه خارجیش رو با پاک کننده چند منظوره اسپری کنید. همه جای بدنی خارجی رو به خوبی برس بکشید و از بالا تا پایین بخصوص قسمت پایینیه توالت رو تمیز کنید. حالا که تا اینجا اومدن تمیز کردن کف زمین اطراف توالت هم بهترین کاره، بعد هم آبکشی.

clean-toilet-with-soda-2

با چه محصولات خونگی میشه توالت فرنگی رو شستشو کرد؟

ناگفته نمونه جوش شیرین و سرکه دو تا از مفید ترین محصولات خونگی هستند که مییتون برای تمیز کردن بسیاری از سطوح، از جمله لکه‌ های آب سخت در توالت فرنگی استفاده شوند.

– حدود ۱ فنجان سرکه سفید رو درون کاسه توالت بریزید و آاون رو با برس توالت به سطح داخلی کاسه توالت مالش دهید. اجازه بدید سرکه حدود ۱ دقیقه ای روی سطح کاسه باقی بمونه.

– حدود ۱ فنجان جوش شیرین به کاسه توالت اضافه کنید، سپس ۱ تا ۲ فنجان دیگر سرکه داخل کاسه توالت بریزید. این عمل یک محلول گازدار ایجاد میسازه. اجازه دهید محلول حدود ۱۰ دقیقه داخل کاسه توالت باقی بمونه.

– با استفاده از برس توالت، اطراف کاسه رو با محلول سرکه و جوش شیرین تمیز کنید. مطمئن بشید که محلول روی تمام لکه‌ هایی که بالاتر از خط آب هستند، قرار بگیره. سیفون رو نکشید.

– بذارید محلول سرکه و جوش شیرین تا ۳۰ دقیقه درون کاسه توالت باقی بمونه. یکی دو بار دیگه به سراغ لکه‌ ها برید تا اثری از اونها باقی نمونه. در پایان سیفون رو بکشید تا کاسه توالت آبکشی شود.

263242-1600x1030-easy-natural-toilet-cleaner-recipes




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=95019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.