افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

شریعتمداری: دشمن در جنگ روایات ترفندهای زیادی کرده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 134530
شریعتمداری: دشمن در جنگ روایات ترفندهای زیادی کرده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریعتمداری ظهر چهارشنبه در همایش بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با موضوع «پیشگامان آزادی ۲» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اظهار داشت: یکی از این ترفندها مارپیچ نزولی که در آن دشمن سعی می کند نظر خود را بر اکثریت در اقلیت تحمیل کند، برای تسلط […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریعتمداری ظهر چهارشنبه در همایش بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با موضوع «پیشگامان آزادی ۲» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اظهار داشت: یکی از این ترفندها مارپیچ نزولی که در آن دشمن سعی می کند نظر خود را بر اکثریت در اقلیت تحمیل کند، برای تسلط و نشان دادن.

وی تصریح کرد: دشمن با جهت دهی نادرست و ایجاد دلایل تشویش عمومی در افکار عمومی سعی در هدایت افکار عمومی به سمت خواسته های خود دارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: یکی دیگر از ترفندهای دشمن در این جنگ نابرابر این است که تصویری از واقعیت به گونه ای بسازد که باطل درست جلوه کند و حقیقت باطل جلوه کند و در این زمینه بتواند حرکات خود را انجام دهد. و توطئه ها به حقیقت می پیوندند.

شریعتمداری افزود: دشمن از این اصل غفلت کرده است که امروز انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف صادر شده و این آرمان والای امام راحل در قالب حزب الله لبنان، انصارالله در یمن و خدمه شعبی در عراق می درخشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اسلام ناب در این سرزمین حاکم شده است و علیرغم فراز و نشیب های مختلف سعی در ارائه اصول و احکام اسلام ناب به جهانیان داریم.

شریعتمداری افزود: انقلاب اسلامی بر خلاف اسلام آمریکایی که با گردن داران، ثروتمندان و سرمایه داران عجین شده است، با محرومان، مستضعفان و مستضعفان همراهی می کند تا شاخ مستکبران شکسته شود.

وی تصریح کرد: نظام سلطه از روزی که انقلاب اسلامی شکل گرفت با چنین تفکری دشمن اصلی این نظام بوده و مبارزه و درگیری ما با آمریکا نیز بر اساس ماهیت و ویژگی های آن است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه سخنان خود یادآور شد: با رسیدن به نقطه تعامل، باید شاهد تغییر ماهیت نظام استکباری باشیم که تاکنون محقق نشده، اما با تاکتیک های مختلفی نیز مواجه شده است. . و تهدیدهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران.

شریعتمداری تصریح کرد: مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، مسائل هسته ای یا دیگر مسائل پیرامونی نیست، بلکه اساساً با اسلام ناب محمدی مشکل دارند و سعی می کنند با انحراف با مبانی معرفتی آن مقابله کنند.

وی گفت: با وجود همه این توطئه‌ها، امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است و حتی موشک‌های جمهوری اسلامی ایران می‌توانند خاک اروپا را هدف قرار دهند، هر چند این کشور روزگاری از سیم خاردار محروم بود. .

شریعتمداری افزود: در زمان شاه 50 هزار مستشار در این کشور به همراه دیگر سران این رژیم ها برای جمهوری اسلامی ایران تصمیم می گرفتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی همه این نشانه های یاس از بین رفته است. . و ما به یک قدرت بزرگ منطقه ای و حتی جهانی تبدیل شده ایم.

وی به عنصر نفوذ در جمهوری اسلامی ایران و دانش و بصیرت گسترده برای دفع این توطئه ها اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه برخی از این مسئولان که تا دیروز رئیس جمهور این کشور بودند از همراهی با مبلغان شعار «زنان» صحبت می کنند. , زندگی , آزادی» و در مورد حجاب تردید ایجاد کرد.

شریعتمداری در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در فتنه 88 دوستان همین مردم بلای سر کشور آوردند و ماه ها ملت ایران در سخت ترین و کامل ترین شرایط بود. مضطرب ترین روزها گذشت و رهبران فتنه حاضر به دست کشیدن از قوانین نادرست خود نبودند.

اسرائیل پادگان آمریکا در منطقه است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان به موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل پادگان آمریکا در منطقه است و سران آمریکا و اروپا به صراحت اعلام می کنند که حمایت می کنند. رژیم صهیونیستی. رژیم برای مهار منطقه به ویژه جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: هولوکاست اساساً دروغ بود و ماهیت واقعی نداشت، اما به همین بهانه سعی در نابودی یهودیان در خاورمیانه داشتند. خانه بدهند در حالی که خودشان می دانند رژیم صهیونیستی در حال زوال و نابودی است.

شریعتمداری تصریح کرد: نه تنها شعار «از نیل تا فرات» محقق نشده است، بلکه این رژیم در ابتدایی ترین امور خود دچار نقص و کاستی شده است به طوری که طوفان الاقصی ماهیت این رژیم و شکست وحشتناکی در زمینه های نظامی، اطلاعاتی و افکار عمومی وارد این رژیم شد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین به آتش بس چهار روزه اشاره کرد و گفت: این آتش بس چهار روزه شکست قطعی اسرائیل و آمریکا است و باید از مرز 650 کیلومتری غزه عقب نشینی کنند و اجازه دهند. مردم این کشور خودشان تصمیم بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.