افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

شریعتمداری با انسیه خزعلی بر سر حکومت رئیسی مشکل داشت!

  • کد خبر : 32360
شریعتمداری با انسیه خزعلی بر سر حکومت رئیسی مشکل داشت!

به گزارش زنهار به نقل از فارس: حسین شریعتمداری وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر خود را درباره اجرای اخیر پروژه عفاف جویا شده است، گفت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که کشف حجاب کاهش تدریجی و محسوسی داشته است. البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم. مدیر مسئول روزنامه کیهان […]

به گزارش زنهار به نقل از فارس: حسین شریعتمداری وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر خود را درباره اجرای اخیر پروژه عفاف جویا شده است، گفت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که کشف حجاب کاهش تدریجی و محسوسی داشته است. البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان وی افزود: اجرای این طرح نشان داد که کشف حجاب بسیاری از دختران و زنان نه از سر لجاجت و لجبازی، بلکه به دلیل فضای مسموم عاملان آن بوده است. پشت صحنه این پدیده مفتضحانه رخ داده و انفعال برخی مسئولان به گسترش این توهم دامن زده است. بخش قابل توجهی از این طیف وقتی با برخورد دلسوزانه و محترمانه پلیس مواجه می شوند، دیگر اصراری بر حفظ حجاب خود ندارند و این خود یادآور وعده حکیمانه است. رهبر معظم انقلاب این است که بسیاری از کسانی که کشف حجاب می کنند، اگر بدانند چه کسی پشت این کار است، حجاب را برمی دارند و با سیاست حجاب مبارزه می کنند و اگر متوجه می شوند که دستگاه ها جاسوسی دشمن به دنبال این موضوع است، قطعا نخواهد کرد.

شریعتمداری ادامه داد: اگر چه کاهش تدریجی کشف حجاب نشانه بارز و قابل اعتمادی از موفقیت طرح مشترک است. دولت و این دستگاه قضایی کشور است که با رفتار هوشمندانه و محترمانه پلیس، برخورد نیروهای فرجا با زنان محجبه و تذکرات دلسوزانه برادران و خواهران پلیس نسبت به آنان و بالاتر از همه مقایسه این برخورد محبت آمیز با برخورد خشن و گاه وحشیانه پلیس در کشورهای غربی شامل فرانسه – با مردم، برای کسانی که کمی انصاف دارند و پشت صحنه ندارند، شکی نیست که پلیس خیرخواه آنهاست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه طرح مذکور با تصمیم مشترک و مستقیم آقایان رئیسی و آژه ای اتخاذ شد، اظهارات برخی مقامات دولتی را تعجب برانگیز ارزیابی کرد و گفت: به عنوان مثال خواهر عزیزمان دکتر خزعلی. معاون رئيس جمهور وی در حاشیه جلسه هیات دولت در گروه خبرنگاران با تلویحات نزدیک به بیانیه ورود دولت به این طرح را رد کرد و در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت گشت های حجابی است. دستور رئیس جمهور بوده است؟ میگویند؛ من چنین چیزی از مسئولان نشنیده ام. وزارت کشور پرسیدن!

شریعتمداری گفت: خانم خزعلی را می توان پلیس نامید. قضایی لازم به ذکر است که اولاً نیروی انتظامی زیر نظر وزارت کشور و وزارت کشور بخشی از دولت است و ثانیاً این تصمیم مشترکاً و مستقیماً توسط قوه مجریه و قضاییه اتخاذ شده است و در برخی از اعضای دولت تردیدی وجود ندارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از خانم خزعلی که از مدعیان و مروجین عفاف و حجاب است انتظار می رود در اظهارات خود دقت بیشتری داشته باشد و ناخواسته نقش تقوا را ایفا کند. رئيس جمهور طراحی اخیر را رقیق نکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.