افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

شرکت Blackrock با پیشنهاد جدید خود USDT و USDC را به چالش می کشد

  • کد خبر : 402823
شرکت Blackrock با پیشنهاد جدید خود USDT و USDC را به چالش می کشد

شرکت بلک راک قصد دارد با پیشنهاد جدید خود سلطه USDT و USDC را به چالش بکشد. این پیشنهاد به صرافی های رمزنگاری اجازه می دهدو از BUIDL بلک راک به عنوان وثیقه در بازار مشتقات استفاده کنید. این حرکت بخشی از استراتژی این شرکت برای افزایش نفوذ خود در بازار ارزهای دیجیتال است. به […]

شرکت بلک راک قصد دارد با پیشنهاد جدید خود سلطه USDT و USDC را به چالش بکشد. این پیشنهاد به صرافی های رمزنگاری اجازه می دهدو از BUIDL بلک راک به عنوان وثیقه در بازار مشتقات استفاده کنید. این حرکت بخشی از استراتژی این شرکت برای افزایش نفوذ خود در بازار ارزهای دیجیتال است.

به گفته blockchain homeland، قیمت توکن مستقل ONDO نیز بارها تحت تأثیر اخبار مربوط به حرکت بلک راک برای توکن‌سازی دارایی‌ها قرار گرفته است، اگرچه تأثیر مستقیم این حرکت بر پروتکل Ondo هنوز مشخص نیست.

پیشنهاد جدید بلک راک; چالشی برای استیبل کوین های برجسته

پیشنهاد جدید بلک راک به دنبال به چالش کشیدن تسلط USDT و USDC در بازار مشتقات ارز دیجیتال است. بر اساس گزارش بلومبرگ، بلک راک و کارگزاری Securitize در حال مذاکره با برخی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری از جمله بایننسOKX و Deribitبرای استفاده از توکن BUIDL به عنوان وثیقه در بازار مشتقات هستند

این عمل چالشی را برای توکن USDT تتر و رمز USDC دایره ایجاد می کند. زیرا هر دو استیبل کوین هستند یکی از پرکاربردترین ها در بازار مشتقات کریپتو همچنین، این عمل به توکن BUIDL BlackRock استفاده های بیشتری می دهد.

در حال حاضر، سرمایه گذاران نهادیکاربران اصلی توکن BUIDL عبارتند از: زیرا برترین کارگزاران رمزارز مانند FalconX و Hidden Road این توکن را به عنوان وثیقه بین مشتریان خود از جمله صندوق های تامینی پذیرفته اند. بنابراین، حضور BUIDL بر روی پلتفرم هایی مانند Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، بدون شک پذیرش این توکن را گسترش خواهد داد.

این حرکت همچنین به افزایش درآمد شرکت کمک می کند، زیرا BlackRock در حال حاضر توکن BUIDL را مدیریت می کند. هزینه ای معادل 0.5٪ دریافت می کند ورود این توکن به بازار مشتقات رمزنگاری نیز استراتژیک خواهد بود. زیرا بخش عمده ای از حجم معاملات فضای کریپتو مربوط به این بازار است.

بلک راک بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط دارد

بلک راک پس از راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) به تقویت موقعیت خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. طبق داده های SoSoValue، دارایی خالص ETF بیت کوین این شرکت در حال حاضر برابر است با 25.79 میلیارد دلار که بالاترین در بین تمام صندوق های مشابه است. به لطف این، بول راکپس از ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین و صرافی بزرگ Binance، سومین دارنده بیت کوین در جهان است

بزرگترین دارندگان بیت کوین در جهان

این شرکت مدیریت دارایی اخیرا خریدهای خود را افزایش داده است. پلتفرم CoinGape گزارش داد که بیت کوین ETF (IBIT) این شرکت تنها در 24 ساعت 5805 بیت کوین خرید. جالب اینجاست که اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، پیش بینی کرده است که بلک راک تا سال آینده به بزرگترین دارنده بیت کوین تبدیل خواهد شد.

این شرکت همچنین از طریق Spot Ethereum ETF خود (ETHA) در اکوسیستم اتریوم شرکت می کند. بلک راک 1.12 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) برای این ETF دارد که آن را به دومین صادرکننده بزرگ ETF اتریوم پس از Grayscale تبدیل می کند.

شایان ذکر است که علاقه این شرکت به فضای کریپتو به استخراج بیت کوین نیز گسترش یافته است. بلک راک در شرکت های استخراج بیت کوین آمریکایی از جمله Marathon Digital و Riot Blockchain سرمایه گذاری کرده است.

رشد 8 درصدی قیمت ONDO مطابق با اقدام اخیر بلک راک

پلت فرم توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)، توکن مستقل Ondo Finance (ONDO) در روز جمعه پس از انتشار پیشنهاد BlackRock، 8 درصد افزایش یافت. پس از انتشار این گزارش، قیمت ONDO به 0.79 دلار افزایش یافت، اگرچه بعداً کاهش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت این توکن همچنان در 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است. هنوز تاثیر دقیق این توسعه بر روی پلتفرم Ondo مشخص نیستاما توکن ONDO به عنوان پروکسی برای حرکات توکن‌سازی BlackRock شناخته می‌شود و بارها به اخبار مربوط به شرکت مدیریت دارایی واکنش نشان داده است.

توکن BUIDL با بیش از 550 میلیون دلار دارایی، بزرگترین عرضه کننده توکن در بازار است. قیمت این توکن 1 دلار ثابت است و بازده بازار پول را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. BUIDL به سرمایه گذاران نهادی و سایر پروتکل ها به عنوان دارایی ذخیره با حداقل سرمایه گذاری 5 میلیون دلار ارائه می شود. این توکن‌ها به‌عنوان وثیقه در معاملات مشتقات جذاب هستند زیرا به معامله‌گران این امکان را می‌دهند که همچنان بازده دریافت کنند در حالی که از آنها برای معاملات حاشیه استفاده می‌کنند.

CoinGapeCoinDesk

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-19 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.