افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

شرکت پالایش نفت بندرعباس; سفیر شایسته اقتصادی ایران

  • کد خبر : 384375
شرکت پالایش نفت بندرعباس; سفیر شایسته اقتصادی ایران

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با محوریت شناسایی و معرفی ارزشمندترین شرکت ها در زنجیره ارزش اقتصاد ایران با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و خواجه نصرالدین طوسی. دانشگاه صنعتی و […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با محوریت شناسایی و معرفی ارزشمندترین شرکت ها در زنجیره ارزش اقتصاد ایران با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و خواجه نصرالدین طوسی. دانشگاه صنعتی و صنعت و معدن ایران در مرکز همایش های بین المللی پخش بین المللی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تبریک این موفقیت گفت: بر اساس ارزیابی های کمیته علمی مجمع جهانی دیپلماسی برند، این شرکت پالایشی با توجه به حضور موثر و سازنده در توسعه زنجیره ارزش ملی و تاثیرگذاری بازارهای منطقه ای و جهانی به عنوان یکی از سفرای اقتصادی ایران معرفی و صلاحیت وی در سطح معتبر تایید شد.

دکتر احمد هاشمی افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده توسط کمیته علمی مجمع، شرکت پالایش نفت بندرعباس در حال ارتقای شاخص های افزایش و ارتقای کیفیت تولید، انرژی و محیط زیست و حرکت به سمت تکمیل ارزش است. – اضافه شدن زنجیره مطابق با طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین و همچنین توجه به رعایت مسئولیت های اجتماعی.

وی تصریح کرد: کسب این موفقیت در یک مجمع جهانی نشان دهنده راهبرد درست در چشم انداز شرکت پالایش نفت بندرعباس و اجرای طرح های توسعه ای با نگاه به آینده و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و تلاش های صورت گرفته در دیپلماسی اقتصادی و برندسازی

لازم به ذکر است که مجمع جهانی دیپلماسی برند در راستای تدوین استراتژی ملی توسعه صنعتی و ارتقای زنجیره های ارزش استراتژیک برگزار شد و به موضوعاتی مانند ایجاد سیستم حاکمیتی که باعث ارتقای برندسازی ملی می شود، پرداخت تشکیل کمیته ای برای ترویج و توسعه برند ملی ایران و تبیین فرصت های توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.