افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

شرکت های دانش بنیان که نهاده های کشاورزی تولید می کنند مورد حمایت قرار می گیرند

  • کد خبر : 206172
شرکت های دانش بنیان که نهاده های کشاورزی تولید می کنند مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش بازار، شمساله ملازاده عضو هیئت مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در دیدار با نمایندگان شرکت های دانش بنیان، عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و بیولوژیک محصولات کشاورزی که هدف آن جمع آوری مطالبات و دغدغه های شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولید نهاده های […]

به گزارش بازار، شمساله ملازاده عضو هیئت مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در دیدار با نمایندگان شرکت های دانش بنیان، عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و بیولوژیک محصولات کشاورزی که هدف آن جمع آوری مطالبات و دغدغه های شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولید نهاده های کشاورزی به ویژه کود است، گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همواره آماده هر نوع همکاری با دانش است. شرکت های مستقر فعال در زمینه تولید نهاده های کشاورزی.

ملازاده با تشریح فرآیندهای فنی و تضمین کیفیت چرخه تامین، تهیه و توزیع کودهای کشاورزی در این شرکت، افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند از شبکه گسترده توزیع این شرکت در سراسر کشور (بیش از 3500 واسطه) استفاده کنند. بصورت رایگان در قالب تفاهم نامه ای جهت معرفی و فروش محصولات کودی تولیدی خود.

وی همچنین افزود: این شرکت ها می توانند در نمایشگاه ها و همایش های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تمامی استان ها حضور یافته و محصولات خود را به نمایندگی های توزیع نهاده های کشاورزی، کشاورزان نخبه و کارشناسان ترویج عرضه کنند.

در این نشست نمایندگان «انجمن تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و بیو کشاورزی» ضمن برشمردن اهمیت همکاری برای حفظ و توسعه توانمندی های صادراتی محصولات کودی شرکت های دانش بنیان، بر لزوم بهره برداری از ظرفیت ها تاکید کردند. توسعه مصرف داخلی محصولات کودی از این شرکت ها در طرح های جامع بخش کشاورزی.

در ادامه اعضای این انجمن بر لزوم همکاری وزارت جهاد کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در زمینه “بازاریابی” محصولات کودهای دانش بنیان تولید شده در بنگاه های دانش بنیان با رعایت دستورالعمل های رایج بازاریابی تاکید کردند. ، ضوابط و پروتکل های مربوط به محصولات کودی شرکت های فوق الذکر بویژه در پژوهشکده خاک و درخواست آب نمودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.