افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

شرکت مخابرات در نمایشگاه تلکام امسال با محوریت توسعه اقتصاد دیجیتال حضور موثری خواهد داشت.

  • کد خبر : 158291
شرکت مخابرات در نمایشگاه تلکام امسال با محوریت توسعه اقتصاد دیجیتال حضور موثری خواهد داشت.

محمدرضا بیدخم در این نشست خبری، توسعه اقتصاد دیجیتال را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مخابراتی در حوزه فناوری‌های نوین با در نظر گرفتن تغییرات فناوری و افزایش تاثیر و پایداری ابتکارات ملی اعلام کرد. اثرات متوازن به عنوان یکی از قطب های اصلی ارتباطی با بیشترین تعداد مشترکین تلفن ثابت و همراه، نقش زیرساختی مهم […]

محمدرضا بیدخم در این نشست خبری، توسعه اقتصاد دیجیتال را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مخابراتی در حوزه فناوری‌های نوین با در نظر گرفتن تغییرات فناوری و افزایش تاثیر و پایداری ابتکارات ملی اعلام کرد. اثرات متوازن به عنوان یکی از قطب های اصلی ارتباطی با بیشترین تعداد مشترکین تلفن ثابت و همراه، نقش زیرساختی مهم خود را در سال جاری در مخابرات ایفا خواهد کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین موارد در ورود قدرتمند کشورمان و همه اپراتورهای مخابراتی، رسیدن به مرحله تبدیل دیجیتال و اتصال است که شعار نمایشگاه امسال نیز بر همین مفهوم است.

بیدخام ادامه داد: در این نمایشگاه خدمات مبتنی بر فیبر نوری و فناوری های نوین ارائه می شود و مجموعه مخابرات در غرفه شماره هفت با زیربنای 1800 مترمربع حضور دارد و در این غرفه 12 تا 13 شرکت را تحت پوشش قرار خواهیم داد. همچنین از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان دعوت کرده‌ایم و فضای ویژه‌ای را به آنها اختصاص داده‌ایم.

یکی از اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه تلکام تاکید کرد: بخشی از سالن را به حوزه رسانه اختصاص داده ایم و در نمایشگاه مخابرات امسال نیز خدمات مخابراتی از جمله فیبر نوری، هوبان، خانه هوشمند، آیتل و دانمارکی وجود دارد. -خدمات بانیان.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی بر اساس فناوری های نوین و اصول نوین مخابرات و فناوری اطلاعات تدارک دیدیم.

در این نشست سایر اعضای شورای سیاسی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال به تشریح برنامه های این نمایشگاه پرداختند و خاطرنشان کردند: نمایشگاه تلکام 1402 میزبان 155 شرکت داخلی و 6 شرکت خارجی است. حضور 80 مهمان خارجی برای بازدید از نمایشگاه تدارک دیده شده است.

مهندس بی آذر معاون امور نمایشگاه های شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه تلکام در این جلسه گفت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه مساحت قابل استفاده 11000 متر مربع است. در این نمایشگاه 155 شرکت ملی و 6 شرکت خارجی حضور دارند.

یکی از اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاه های تلکام گفت: شش سالن نمایشگاهی مفید و غیرمفید خواهیم داشت و 15 شرکت از صندوق نوآوری تحت عنوان دانش بنیان نیز حضور خواهند داشت.

داوود ادیب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال گفت: در طول 30 سال حضورم در نمایشگاه‌های مخابراتی که ابتدا عمومی و سپس تخصصی شد، به ارائه نمایشگاه خواهم پرداخت. نمایشگاه تلکام 1402.” من جور دیگری می بینم و اتفاقات خوبی در این نمایشگاه خواهد افتاد.

یکی از اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاه های تلکام گفت: از برنامه های ستاد توسعه فناوری های ارتباطی و ارتباطی در نمایشگاه امسال می توان به امضای تفاهم نامه حمایت از توسعه نسل آینده تجهیزات رادیویی (ترنج) با مخاطبان دانش اشاره کرد. شرکت‌های مرکزی از میان ستاد توسعه فناوری‌های اتصال و ارتباطات، معاونت فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات، پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت ارتباطات سیار ایران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.