افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

شرکت فناوری شارژ فوق سریع چینی افتتاح شد

  • کد خبر : 322626
شرکت فناوری شارژ فوق سریع چینی افتتاح شد

به گفته بازار، چشم انداز فناوری جهانی در حال حاضر با پیشرفت های متعدد در زمینه باتری ها در حال تغییر است. باتری های لیتیوم یون، باتری های یون پتاسیم، باتری های حالت جامد، شارژ سریع، طول عمر و غیره. این روزها در دنیای فناوری حرف اول را می زنند. آنچه کاملا مشهود است این […]

به گفته بازار، چشم انداز فناوری جهانی در حال حاضر با پیشرفت های متعدد در زمینه باتری ها در حال تغییر است. باتری های لیتیوم یون، باتری های یون پتاسیم، باتری های حالت جامد، شارژ سریع، طول عمر و غیره. این روزها در دنیای فناوری حرف اول را می زنند.

آنچه کاملا مشهود است این است که بیشتر نوآوری ها و پیشرفت هایی که امروزه در باتری ها اتفاق می افتد مربوط به خودروهای الکتریکی است. با این حال، شرکت چینی Realme، رهبر بازار جهانی گوشی های هوشمند، در شرف تغییر این رویه است.

این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی یک پیشرفت قابل توجه در فناوری شارژ گوشی های هوشمند است.

ریلمی قصد دارد در فستیوال سالانه 828 فن خود که از 13 تا 15 آگوست در شنژن چین برگزار می شود، از سریع ترین شارژ جهان رونمایی کند.

تعریف مجدد شارژ گوشی هوشمند

این شرکت در اطلاعیه ای در کانال X گفت: Realme دوباره رکورد سرعت شارژ را می شکند! آیا می خواهید معجزه سریع ترین شارژ جهان را ببینید؟ در 14 آگوست می بینمت!

اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد این راه حل موفقیت آمیز شارژ وجود ندارد، اما حدس زده می شود که این نوآوری می تواند یک پیشرفت مهم باشد. طبق برخی گزارش‌ها، Realme قصد دارد فناوری‌هایی را معرفی کند که شامل سیستم شارژ سریع 300 واتی است.

اگر فناوری شارژ جدید Realme بتواند تلفن ها را با توان باورنکردنی 300 وات شارژ کند، نسبت به استاندارد فعلی صنعت 240 وات، پیشرفت قابل توجهی خواهد بود.

به گفته کارشناسان، این فناوری می تواند به شارژ گوشی هوشمند از 0 تا 50 درصد در کمتر از سه دقیقه کمک کند. علاوه بر این، تنها در حدود 5 دقیقه به 100٪ شارژ می شود. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به فناوری‌های شارژ سریع موجود است.

برخی گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که Realme احتمالاً در جریان رویداد سالانه خود در سال جاری از چهار نوآوری انحصاری رونمایی خواهد کرد. این نوآوری‌ها ممکن است مربوط به فناوری باتری، قدرت شارژ، اندازه مبدل و طراحی کاهش قیمت باشد.

مزایا و نگرانی ها

شارژ سریع می تواند زمان مورد نیاز برای شارژ گوشی های هوشمند را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این به نوبه خود می تواند راحتی و بهره وری کلی کاربران را افزایش دهد، بدون نیاز به توقف طولانی مدت.

با این حال، فناوری شارژ سریع خالی از ایراد نیست. شارژ با سرعت بالا گرمای بیش از حد تولید می کند که می تواند فرسودگی سلول های باتری را تسریع کند و عمر کلی آنها را کوتاه کند.

اما بزرگترین تهدید مشکل گرمای بیش از حد است که اگر به درستی مدیریت نشود، فناوری شارژ سریع می تواند منجر به داغ شدن بیش از حد گوشی های هوشمند، اتصال کوتاه یا حتی آتش سوزی شود.

بنابراین انتظار می رود Realme بین تقاضای شارژ سریع و عمر باتری تعادل ایجاد کند.

با این حال، فناوری شارژ سریع وعده داده شده می تواند یک تغییر بازی در صنعت گوشی های هوشمند باشد. چشم انداز شارژ یک گوشی تنها در 5 دقیقه هیجان انگیز است و می تواند نحوه تعامل ما با دستگاه های تلفن همراه خود را تغییر دهد.

جالب اینجاست که این تنها پیشرفت مرتبط با باتری در صنعت گوشی های هوشمند نیست. همین چند روز پیش برخی گزارش ها ادعا کردند که اپل قصد دارد ظرفیت باتری را در مدل های آینده آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس افزایش دهد.

از آنجایی که شرکت های موبایل به دنبال ادغام هوش مصنوعی در مدل های آینده خود هستند، نیاز به ذخیره انرژی بیشتر و شارژ سریع افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.