افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

شرکت در انتخابات نقش مهمی در تامین امنیت پایدار دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 216938
شرکت در انتخابات نقش مهمی در تامین امنیت پایدار دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشتر، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور بیانیه ای در سایت وزارت اطلاعات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مردم و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات. متن منتشر شده به شرح زیر است: اعیاد شعبانیه، میلاد منجی عالم بشریت و مصلح عالم و هفته سربازان گمنام امام […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشتر، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور بیانیه ای در سایت وزارت اطلاعات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مردم و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات. متن منتشر شده به شرح زیر است:

اعیاد شعبانیه، میلاد منجی عالم بشریت و مصلح عالم و هفته سربازان گمنام امام زمان مبارک باد.آه) از مراقبت محبت آمیز آمیز و پیام ها دلگرم کننده مسئولین و مسئولان نظام، علما و اعیان، ائمه و جماعات محترم، فرماندهان، وزرا، رؤسا و مدیران سازمان ها و نهادها، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی، فرهیختگان و اصحاب رسانه کشور صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداری ها، اصناف، عشایر، نخبگان، هنرمندان، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و آحاد ملت شریف ایران به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)آه) با تشکر صمیمانه و متشکرم انجام داده است باز کن از خداوند مهربان برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

همواره یکی از دستاوردهای اطلاعات اولیه مردم این است که مردم عزیز کشورمان در تامین امنیت نقش آفرینی کرده اند. امروزه شرکت در انتخابات نقش مهمی در تامین امنیت پایدار دارد، لذا از همه ملت شریف ایران دعوت می شود تا با این مشارکت فعالانه در انتخابات شرکت کرده و دشمن را شکست دهند. ورق طلای دیگری از کتاب بزرگ اطلاعات و امنیت مردم پایه و اساس را خواهد گذاشت.

سید اسماعیل خطیب

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.