افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

شرکت آبفا و شهرداری اهواز در خصوص لایروبی فاضلاب سهل انگاری کرده اند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373416
شرکت آبفا و شهرداری اهواز در خصوص لایروبی فاضلاب سهل انگاری کرده اند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترسیاوش محمودی بعدازظهر امروز دوشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلان شهر اهوازی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با خود باروری و اعتماد به نفسی که به ملت ما داد راه سعادت و عزت را هموار کرد. […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترسیاوش محمودی بعدازظهر امروز دوشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلان شهر اهوازی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با خود باروری و اعتماد به نفسی که به ملت ما داد راه سعادت و عزت را هموار کرد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که می تواند الگوی همه بشریت، الگوی ملت ما و همه آزادی خواهان جهان، راهگشا و منجی به سوی ساحلی امن و آرام باشد. : مقاومت و مقاومتی که امروز در غزه شاهد بودیم و محور مقاومت پیرو مکتب دفاع مقدس بوده است.

شورای شهر اهواز افزود: همچنین طوفان الاقصی که در آستانه سالگرد آن هستیم. این همه است او پوشش و سپر آهنین رژیم غاصب اسرائیل را شکست.

محمودی با اعلام اینکه امسال آخرین دوره از ششمین دوره شورای شهر اهواز خواهد بود، گفت: این شورا با وجود همه فراز و نشیب ها به پایان خط می رسد، بنابراین لازم است اقدامات و دستاوردها تبیین و گزارش شود. این دوره و ثانیاً کارها و پروژه های رسانه بیایید همه چیز را به مقصد برسانیم.

وی ادامه داد: اقداماتی در حوزه نرم افزاری وجود دارد که نیاز به تکمیل و ساماندهی دارد که از جمله آنها می توان به فروشگاه تک مرحله ای صدور مجوز، منابع انسانی و سیستم های مالی اشاره کرد که باید کاملا عملیاتی و منطبق بر انضباط، مالی باشد. نظم و انضباط و اداری .

یکی از اعضای شورای شهر اهواز با بیان اینکه اقدامات سخت افزاری باید در 2 سطح انجام شود، اظهار داشت: در سطح اول باید پروژه های نیمه تمام بزرگ و کوچک با اولویت بندی و ارائه زمان بندی تکمیل و افتتاح شود. همچنین منابع مالی مورد نیاز این پروژه ها باید قبل از پایان دوره این شورا تکمیل و به بهره برداری برسد، مانند چهارراه شهدای غزه، پارکینگ طالقانی و پروژه خط ویژه اتوبوس.پرمدعاتکمیل ناوگان اتوبوسرانی تا 400 واحد، احیای ساحل کارون در شرق و غرب، پروژه آسفالت مناطق، پروژه های آب های سطحی و پروژه های تامین آب خام پارک ها و فضای سبز از جمله پروژه های سطح بالا هستند.

به گفته محمودی، در سطح دوم پروژه هایی که طراحی و برآورد شده و توافقات آنها برای توسعه و اجرای پروژه های جدید باید پیگیری شود و برنامه زمان بندی از سوی شهردار ارائه شود که شامل ساخت است. تقاطع میدان چمران جنب نمایشگاه بین المللی، ساماندهی ورودی های اهواز، احیای سواحل شرقی کارون، انعقاد تفاهم نامه با ایستگاه جنوب و بهره برداری از قطار شهری اهواز پس از سال ها انتظار.

وی با اعلام نکاتی گفت: ضمن اینکه از اقدامات انجام شده در سال های 1400 و 1401 برای تامین قیر مناسب برای بازآفرینی شهری و اقدامات زیربنایی آسفالت در محلات طرح بازآفرینی اهواز که عمدتاً مناطق کم برخوردار بودند، قدردانی می کنم. من می خواهم در اسرع وقت به شما هشدار دهم. بخشی از تعهدات محقق نشده در برخی محله ها که این روزها به عنوان مطالبات مردم در این مناطق می بینیم باید زیر نظر شهردار نظارت و اجرا شود.

شورای شهر اهواز. وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته نسبت به آب های سطحی برای مدیریت بارندگی هشدار داد، تصریح کرد: امام جمعه اهواز فرمودند که بارش باران البته نباید شرمنده مردم باشد. تاکید ایشان بر شهرهایی بود که آب وارد منازل شده است لذا به نمایندگی از تمامی همکاران شهرداری آبفا و از دستگاه های اجرایی مسئول می خواهیم که ما را نیز شرمنده نکنند.

محمودی ادامه داد: انتظار جدی ما این است آبفا و شهرداری پروژه های در دست اجرا را در اسرع وقت تکمیل و به شبکه عملیاتی متصل کند. سال گذشته در برخی محله های اهواز از جمله سالشهرستان رزمندگان، شهرک دانشگاه، خیابان آدمسپیدار، بهارستان، گلدشت و در برخی نقاط دیگر شاهد سیل ناشی از آبفا و شهرداری پروژه هایی در این زمینه انجام داده و تعدادی نیز در حال اجراست.

و افزود: خواسته جدی ما این است که اولویت با پروژه های ذکر شده در کار و تکلیف شما باشد.

یکی از اعضای شورای شهرداری اهواز گفت: نظر دیگر من در مورد لایروبی شبکه فاضلاب است که متاسفانه شهرداری و آبفا غفلت کرده اند، امیدواریم امسال در دستور کار اصلی قرار گیرد و مشکلات شبکه آب های سطحی از طریق لایروبی حل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.