افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

شروع کار با هوش مصنوعی و آسان‌تر کردن پاسخگویی به سوالات پزشکی

  • کد خبر : 396363
شروع کار با هوش مصنوعی و آسان‌تر کردن پاسخگویی به سوالات پزشکی

به گزارش بازار، وب سایت دکتراتب که به معرفی و تعیین تکلیف پزشکان سراسر ایران می پردازد، در تحولی جدید، فناوری هوش مصنوعی خود را به صورت آزمایشی ارائه کرد. دکتر یاب سالهاست که بخشی به نام پرسش و پاسخ رایگان پزشکی دارد که در آن پزشکان به سوالات کاربران پاسخ می دهند. اما به […]

به گزارش بازار، وب سایت دکتراتب که به معرفی و تعیین تکلیف پزشکان سراسر ایران می پردازد، در تحولی جدید، فناوری هوش مصنوعی خود را به صورت آزمایشی ارائه کرد. دکتر یاب سالهاست که بخشی به نام پرسش و پاسخ رایگان پزشکی دارد که در آن پزشکان به سوالات کاربران پاسخ می دهند. اما به دلیل حجم کاری زیاد پزشکان و نیاز روزافزون بیماران به اطلاعات فوری، سرعت پاسخگویی مناسب همیشه امکان پذیر نبوده است.

برای حل این چالش، تیم دکتر یاب یک سیستم هوش مصنوعی توسعه داده اند که می تواند با تجزیه و تحلیل دقیق پرسش ها و پاسخ های پزشکان در چند سال گذشته به سوالات کاربران به طور مختصر و دقیق پاسخ دهد. این هوش مصنوعی به بیماران کمک می کند تا به سرعت اطلاعات اولیه در مورد مشکلات خود را دریافت کنند، اگرچه این پاسخ ها جایگزین ویزیت حضوری و مشاوره تخصصی با پزشک نیستند.

راه اندازی این سیستم به صورت آزمایشی گام مهمی برای بهبود تجربه کاربر و پاسخگویی سریعتر به نیازهای پزشکی آنها است. تیم دکترآب در آینده قابلیت های این سیستم را بهبود و گسترش خواهد داد تا بیماران به اطلاعات دقیق تری دسترسی داشته باشند.

تاکید: پاسخ های ارائه شده توسط هوش مصنوعی دکترآب جایگزین مشاوره های پزشکی حضوری نمی شود، اما می تواند آگاهی بیماران را نسبت به مسائل پزشکی افزایش دهد و آنها را در مسیر درست هدایت کند.

دکتر یاب همچنین توصیه می کند که پس از دریافت اطلاعات اولیه از طریق هوش مصنوعی، کاربران از سرویس دوستیابی آنلاین این وب سایت برای اطمینان از تشخیص دقیق و درمان مناسب استفاده کنند. بیماران با رزرو آنلاین و مراجعه به نزدیکترین پزشک متخصص می توانند به صورت حضوری مشکل خود را بررسی و درمان کنند و از مشاوره تخصصی بهره مند شوند.

این فناوری نوآورانه در حال حاضر به صورت آزمایشی در دسترس کاربران است و دکترآب امیدوار است با توسعه بیشتر خدمات با کیفیت بهتری را به بیماران ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.