افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
4

شروع مزایده ملک جدید

  • کد خبر : 210845
شروع مزایده ملک جدید

مهلت بازدید از دارایی های فوق العاده سراسری حراج الکترونیکی 599 دارایی منقول سازمان اموال اموال آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سازمان جمع آوری و فروش کالاهای خریداری شده، کالاهای تحت نظر خود را با استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به فروش می رساند. متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات لیست […]

مهلت بازدید از دارایی های فوق العاده سراسری حراج الکترونیکی 599 دارایی منقول سازمان اموال اموال آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سازمان جمع آوری و فروش کالاهای خریداری شده، کالاهای تحت نظر خود را با استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به فروش می رساند.

متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات لیست کالاها، شرایط مزایده و ارسال از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 12 اسفندماه تا ساعت 12 روز سه شنبه 17 اسفندماه به سایت حراج الکترونیکی به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند. مناقصه می دهد.

در این مرحله از مزایده اموال منقول سازمان مدیریت دارایی کالاهایی از قبیل خودروهای فرسوده و وارداتی، ماشین آلات، انواع کامیون، آمبولانس، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، لوازم ورزشی، طلا و نقره و همچنین انواع اسباب بازی ها فروخته شد.

این مزایده به صورت اینترنتی است و شرکت کنندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (ژتون) به دفاتر اسناد رسمی و منتخب خدمات دولتی (شامل سامانه ثبت امضای الکترونیکی به نشانی www.gica.ir) در سراسر کشور مراجعه کنند. . انجام دادن

علاقه مندان به شرکت در مزایده می توانند به eauc.setadiran.ir مراجعه و با امضای الکترونیکی پیشنهاد را ثبت کنند.

بازدید از املاک مذکور همه روزهای هفته از ساعت 8 الی 14 امکان پذیر خواهد بود.

رمزگشایی پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیکی ساعت 14 روز شنبه (21 اسفند) در محل سازمان مرکزی انجام و اسامی برندگان مزایده در همان روز اعلام می شود.

شرکت کنندگان در این مزایده باید 7% قیمت پیشنهادی را به عنوان وثیقه به تایید هیات مدیره محترم سازمان واریز نمایند.

مناقصه گران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مزایده الکترونیکی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

چگونه در مزایده ملک شرکت کنیم؟

متقاضیان شرکت در مزایده سازمان جمع آوری و فروش کالاهای خریداری شده می توانند با مراجعه به سایت این سازمان و یا سایت ستاد ایرانیان نسبت به ثبت نام و شرکت در مزایده اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، متقاضیان و علاقمندان برای شرکت در مزایده الکترونیکی این سازمان باید از شرایط شرکت و ضمانت نامه های مربوطه آگاهی کامل داشته باشند.

بینندگان می توانند جهت جمع آوری و فروش کالاهای خریداری شده در قسمت مزایده و با آگاهی کامل جهت شرکت در مزایده و خرید مورد نظر به قسمت “شرایط شرکت در مزایده و اخذ ضمانت یا راهنما” در سایت سازمان مراجعه کنند. اموال ورود به سامانه ستاد دولت الکترونیک به آدرس https://setadiran.ir.

متقاضیان با ورود به سامانه ستاد و انتخاب کلید ثبت نام باید اطلاعات هویتی خود را در قسمت انتخاب تامین کننده، پیشنهاد دهنده و مناقصه گزار وارد کنند.

علاقه مندان می توانند با انتخاب منوی حراج و انتخاب دسته بندی کالا از جزئیات کالا مطلع شوند.

ثبت نام غیرحضوری برای دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه امکان پذیر است.

متعاقباً متقاضی می تواند با دو روش غیر حضوری از طریق سامانه https://www.gica.ir و یا با مراجعه به پنجره های دولتی یا دفاتر اسناد رسمی درخواست گواهی امضای الکترونیکی کرده و سپس برای تکمیل اطلاعات به ستاد الکترونیکی دولت سامانه مراجعه کند. آهسته. تدریجی

از دیگر مراحل شرکت در مزایده، پرداخت 7% مبلغ مزایده با ورود به درگاه مربوطه و دریافت ضمانت نامه بانکی، بارگذاری تصویر و تحویل اصل ضمانت نامه به مسئول سازمان املاک استان ها و ارسال می باشد. ارائه می دهد. حراجی ها./ تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.