افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

شروع ثبت نام آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز 1404 از 29 مهر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 398859
شروع ثبت نام آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز 1404 از 29 مهر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام کنکور دکتری نیمه متمرکز سال 1404 در کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه 29 مهر ماه 1403 منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی آغاز می شود. سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور. شروع در: www.sanjesh.org. مهلت ثبت نام کنکور […]

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام کنکور دکتری نیمه متمرکز سال 1404 در کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه 29 مهر ماه 1403 منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی آغاز می شود. سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور. شروع در: www.sanjesh.org.

مهلت ثبت نام کنکور دکتری نیمه متمرکز 1404 روز شنبه 14 آبان ماه 1403 به پایان می رسد و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام در کنکور دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1404 همزمان با آغاز ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در دسترس خواهد بود.

زمان شرکت در کنکور دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1404 بعدازظهر روز پنجشنبه 11 اسفند 1403 می باشد.

نکته مهم: داوطلبانی که در کنکور دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز ۱۴۰۳ پذیرفته شده اند به نکات زیر توجه کنند:

پذیرفته شدگان دوره های روزانه (آموزش رایگان) آزمون دکتری 1403 اعم از ثبت نام در دانشگاه یا مؤسسه پذیرفته شده نمی توانند مجدداً در آزمون دکتری 1404 شرکت کنند تا مجدداً در آزمون سال 1405 شرکت کنند داوطلبان باید تا پایان مهلت ثبت نام آزمون به طور دائم از دانشگاه یا موسسه انصراف دهند.

همچنین کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه 1402 و قبل از آن که مشغول به تحصیل هستند برای شرکت مجدد در آزمون دکتری 1404 باید تا پایان مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1404 به طور قطعی از دانشگاه یا موسسه انصراف دهند با اعلام نتایج نهایی، در صورت قبولی در رشته جدید، این دسته از متقاضیان باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه پذیرنده ارائه کنند.

پذیرفته شدگان دوره های غیر روزانه آزمون دکتری 1403 و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های غیر روزانه دکتری (تا زمانی که سیستم تکلیف برادران مشکلی نداشته باشد) می توانند مانند موارد قبلی. سالها بدون انصراف از تحصیل و در صورت دارا بودن سایر شرایط مندرج در این دفترچه راهنما، پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، ثبت نام و در آزمون دکتری شرکت نمایید قبولی قبلی خود را لغو خواهند کرد و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.