افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

شرط نرفتن به سربازی “میلاد سرلک”

  • کد خبر : 31514

طبق قانون میلاد سرلک که بازیکن تیم پرسپولیس است از اول شهریورماه باید به خدمت سربازی برود. اما شرطی وجود دارد که می تواند ثبت نام این بازیکن را به تاخیر بیندازد. طبق قانون میلاد سرلک که بازیکن تیم پرسپولیس است از اول شهریورماه باید به خدمت سربازی برود. اما در صورت دعوت امیرقلانویی این […]

طبق قانون میلاد سرلک که بازیکن تیم پرسپولیس است از اول شهریورماه باید به خدمت سربازی برود. اما شرطی وجود دارد که می تواند ثبت نام این بازیکن را به تاخیر بیندازد.

طبق قانون میلاد سرلک که بازیکن تیم پرسپولیس است از اول شهریورماه باید به خدمت سربازی برود. اما در صورت دعوت امیرقلانویی این بازیکن به تیم ملی، سرلک می تواند تا دو سال آینده (یعنی در 30 سالگی) از خدمت سربازی معاف شود.

27 تیرماه سازمان وظیفه عمومی با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: «از آنجایی که میلاد سرلک بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران بر اساس بند یک قسمت اول فصل دوم مشمولین واجد شرایط است. دستور اجرایی ارائه تسهیلات به ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان واجد شرایط به دلیل عدم دعوت به تیم ملی فوتبال و داشتن سن بالای 28 سال نمی توانند در تیم های لیگ برتری فعالیت کنند.

لذا به فدراسیون فوتبال دستور دهد از تاریخ 1402/01/06 از ادامه فعالیت های ورزشی مذکور جلوگیری و نتیجه اقدامات را به اطلاع این سازمان برساند.

بدیهی است فرد مذکور باید در تاریخ 1402/06/01 در مراکز آموزشی تعیین شده حضور یابد.

در همین رابطه یکی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح به تسنیم گفته است که اگر «میلاد سرلک» تا قبل از شهریور ماه به گزینش دعوت شود، تا دو سال نمی تواند به خدمت سربازی برود. است، تا 30 سالگی، و می تواند برای تیم ملی و لیگ برتر بازی کند.

وی افزود: اما اگر شهریور بیاید و میلاد سرلک به انتخابی دعوت نشود، سرلک باید حاضر شود. اما هر بار که نام شما در تیم ملی قرار می گیرد، می توانید از خدمت سربازی معاف شوید و به تیم ملی بروید و حتی در لیگ برتر بازی کنید.

این مسئول اضافه کرد: حتی اگر یک هفته نام میلاد سرلک در لیست تیم ملی بماند، شاید مجوزی باشد که این بازیکن دو سال سربازی نکند و به فوتبال ادامه دهد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)