افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

شرح کلی وظایف در خصوص خدمت سربازی بازیکنان فوتبال.

  • کد خبر : 325950
شرح کلی وظایف در خصوص خدمت سربازی بازیکنان فوتبال.

سازمان وظیفه عمومی فراجا با اشاره به اتمام اجرای طرح آزمایشی تعویق اعزام ورزشکاران بسکتبال، والیبال و فوتبال به سربازی اعلام کرد: از سال 1396 تا سال گذشته مقرراتی در خصوص تعویق زمان اعزام برخی ورزشکاران به عنوان آزمون و بر این اساس ورزشکاران مشمول خدمت سربازی بنا به درخواست فدراسیون ها از این مزیت […]

سازمان وظیفه عمومی فراجا با اشاره به اتمام اجرای طرح آزمایشی تعویق اعزام ورزشکاران بسکتبال، والیبال و فوتبال به سربازی اعلام کرد: از سال 1396 تا سال گذشته مقرراتی در خصوص تعویق زمان اعزام برخی ورزشکاران به عنوان آزمون و بر این اساس ورزشکاران مشمول خدمت سربازی بنا به درخواست فدراسیون ها از این مزیت بهره مند شدند.

این در حالی است که اجرای این آیین نامه توسط ستاد کل نیروهای مسلح در سال 1402 متوقف شده و تمامی این ورزشکاران به خدمت نظام وظیفه عمومی اعزام شدند و باید در اسرع وقت وضعیت خدمت خود را جذب کنند. این افراد در صورت داشتن شرایط باید از معافیت بهره مند شوند یا به سربازی اعزام شوند یا در تیم های ورزشی نیروهای مسلح فعالیت کنند.

سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا همچنین اعلام کرد که از سال گذشته و پس از اجرای این طرح آزمایشی، جلسات هماهنگی با وزارت ورزش و فدراسیون‌ها برگزار شد و بر اساس قرارداد برخی از این بازیکنان، تا مرداد ماه به طول انجامید. امسال سال و اکنون باید تکلیف سربازی خود را مشخص کنند و هیچ استثنایی در این زمینه وجود ندارد.

بر اساس اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی فراجا هنوز هیچ اطلاعیه ای برای این دسته از ورزشکاران اعلام نشده است و آنچه در رسانه ها مطرح شده تنها حدس و گمان است. ضمن اینکه برای کمک به دو سه بازیکن لژیونر تیم ملی تا مهرماه سال جاری به آنها فرصت داده شده و پس از آن باید وضعیت خدمت خود را مشخص کنند. سایر بازیکنان نیز باید اقداماتی را برای تعیین وضعیت خود انجام دهند. برای خدمت فرستاده شود

پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال از حل مشکل فوتبالیست ها خبر داده بود، موضوعی که از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا رد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.