افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

شرح ویژگی های نماینده اصلح / برخورد بدون تبعیض با مجرمان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 212274
شرح ویژگی های نماینده اصلح / برخورد بدون تبعیض با مجرمان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات امری بسیار مهم است، انتخاباتی است که مظهر مشارکت برای حاکمیت اراده مردم است، اظهار داشت: : مردم اراده خود را از طریق انتخابات اداره می کنند و انتخابات جلوه ای از آن است: حضور مردم در صحنه […]

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات امری بسیار مهم است، انتخاباتی است که مظهر مشارکت برای حاکمیت اراده مردم است، اظهار داشت: : مردم اراده خود را از طریق انتخابات اداره می کنند و انتخابات جلوه ای از آن است: حضور مردم در صحنه سیاسی.

هیچ کس برای همیشه قدرت و اختیار ندارد.

با تاکید بر اینکه انتخابات یک فرصت است، اگر مردم نماینده ای را که انتخاب کرده اند دوست داشته باشند دوباره به او رای می دهند. انتخابات فرصتی برای مردم و مسالمت آمیزترین راه برای انتقال قدرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: اگر عده ای بر سرنوشت مردم حکومت کنند و انتخابات نباشد راه های مسالمت آمیز انتقال قدرت مسدود می شود.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی ایران و در این 45 سال نشان داده شده که مسئولیت ها در حال چرخش است، هیچکس برای همیشه قدرت و اختیار ندارد، افزود: انتخابات یک انتخابات است. فرصتی برای افرادی که انتخاب شده اند تا با نفس تازه به مردم خدمت کنند.” خدمت کرده و فرصتی برای ایجاد تغییرات و تحولات در کشور است.

وی اعلام کرد: جمهوریت و اسلام هم در گرو انتخابات است.

با متخلفان باید بدون تبعیض رفتار شود

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اصل انتخابات افزایش همبستگی ملی، انسجام، افزایش امنیت و اصلاح امور مردم است، گفت: انتخابات نباید باعث اختلاف، تفرقه و درگیری بین روستا شود. کسی، کسی یا افراد دیگر

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند حفظ وحدت واجب است، اگر فردی با سخنان خود بین مردم تنش ایجاد کند، شرعا حرام است، وحدت در شرع واجب است، ایجاد تنش با رفتار و گفتار در شرع حرام است. هرکس بخواهد وارد مجلسی شود که محل قانونگذاری است، نه با نهی شرعی خود و نه اطرافیان و اطرافیانش نمی تواند وارد چنین جایگاه مهمی شود.

وی تاکید کرد: اگر فردی بخواهد اغتشاش ایجاد کند یا فردی با گفتار و رفتار منکر قوانین انتخاباتی شود، تخلف می کند، فارغ از اینکه این تخلف در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد یا خیر، چه این افراد جزو نامزدهای نمایندگی باشند. چه حامیان آنها باشند، چه غیر از برگزارکنندگان انتخابات و چه ناظران موظف، لازم است مسئولان استانی بدون هیچ گونه تبعیض و تفاوتی قانون را در مورد چنین متخلفین اعمال کنند.

با کسانی که فضای انتخاباتی را تخریب می کنند و وعده های دروغین می دهند برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسئولان استانی و شهری ناظر بر انتخابات و کمیته ها آمادگی این اقدامات را دارند که فضای سالم رقابت انتخاباتی را به دروغ، توهین، تهمت، تهمت، تخریب، تهمت تبدیل می کنند، گفت: ، بزرگ نمایی مشکلات، اسراف و وعده های غیرواقعی، پس از تذکر لازم، در صورت تکرار، طبق قانون عمل خواهند کرد. اجرا و رصد شده است، گفت: این گونه سخنان و اقدامات مغایر با توصیه های مقام معظم رهبری و چهار راهبرد مطرح شده ایشان است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری با تفاسیر متفاوت و محتوایی یکسان بر اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب گزینه مناسب تاکید کرده اند. فردی را که می خواهند انتخاب کنند، اگر از او پیروی نکنند. اگر این اتفاق بیفتد آسیبی به جامعه اسلامی وارد می شود، مسئولیت این است و باید برای انتخاب فرد توجیه شرعی وجود داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انتخاب بدون تحقیق و از طریق روابط خانوادگی، قومی و قبیله ای و طمع در نزد خداوند قابل قبول نیست، اظهار داشت: اینها دلیل شرعی محسوب نمی شوند، بنابراین اصل مشارکت یک امر است. اصل اساسی و انتخاب منصف ترین فرد، داشتن شرایط لازم است.

شرح ویژگی های نماینده صحیح.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: باید فردی انتخاب شود که در زبان، عمل و رفتار به موازین و ارزش های اسلامی پایبند باشد، به اصل ولایت متعهد باشد، کارنامه او نشان دهنده تقوا و کارهای مستقیم باشد. و باید به قانون اساسی پایبند باشد. .

حجت الاسلام شاهرخی گفت: همه اینها ممکن است در یک نفر باشد اما باید صالح ترین و شایسته ترین فرد انتخاب شود که ادله شرعی آن نزد خداوند متعال مقبول باشد.

وی با بیان اینکه فردی که انتخاب می شود باید ظرفیت و دانش لازم برای انجام این وظیفه سنگین را داشته باشد، در همه طرح ها و لوایح حامی عدالت باشد، نفوذناپذیر و منکر تبعیض و توصیه های فراقانونی در پرونده خود باشد، گفت: یک نفر باید انتخاب شود. کردها باید در زبان و عمل خود با فساد و مفسد مخالفت کنند و راه فساد را در طرح ها و لوایح مجلس ببندند و از حقوق مستضعفان و مستضعفان حمایت کنند و در این مسیر دور بزنند. -ساعت و تلاش جهاد، منافع ملی و ولایی را بر منافع جزئی مقدم دارد و ترجیح دادن بیهوده و بیهوده است، به دنبال مطالبات اساسی ولایت و حوزه باشد، ساده باشد، زندگی قبل و بعد تغییر نکرده است، زیرا اینها آقایانی که همه داوطلب هستند، همه سوابق اجرایی دارند، قبل و بعد نباید تغییر کنند، مردم باشند، به خواسته های مردم گوش دهند و در مواقع لزوم از نظام اسلامی و عملکرد نظام اسلامی دفاع کنند. ، روشن کن، نگو که کارهای خوب از آن من است و بدها مال دیگران.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: همچنین یک داوطلب و یک نماینده باید با سایر نمایندگان و با همه نمایندگان و همچنین با دو قوه دیگر روحیه همکاری و صمیمیت داشته باشد. دو قوه دیگر هستند، استان هایی که پیشرفت کرده اند، یکی از دلایل پیشرفت آنها هماهنگی نمایندگان بین خود و با دو قوه دیگر است.

حضور مردمی که دشمن را در انتخابات 20 اسفند می شکند

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه آینده برای ایران اسلامی ما روشن است، گفت: جمهوری اسلامی مانع تحقق اهداف دشمنان شده و آنها را به عقب رانده است. و منابع معنوی، منابع فراوان مادی و کمیاب، مردمی با ایمان و هوش بالا، موفق در عرصه های جهادی، علمی و فرهنگی، المپیادهای دانشجویی، از نظر فن آوریورزشی، نظامی و غیره، مانع دستیابی دشمنان شده و با درایت رهبری آگاه و ملتی فداکار، دشمنان را عقب رانده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم در انتخابات 20 اسفند شاهد حضور گسترده، فراوان و راهگشای مردم باشیم تا دشمنان را مستأصل کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.