افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

شرح برنامه های ترکیبی هفته بسیج دانش آموزی استان سمنان

  • کد خبر : 413072
شرح برنامه های ترکیبی هفته بسیج دانش آموزی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجتبی لطفی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی به تشریح و تشریح برنامه های ترکیبی این هفته با عنوان «میداندار» پرداخت. . لطفی تصریح کرد: پس از گذشت یک سال از عملیات هجوم الاقصی و شهادت بزرگان جبهه مقاومت و سلاخی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجتبی لطفی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی به تشریح و تشریح برنامه های ترکیبی این هفته با عنوان «میداندار» پرداخت. .

لطفی تصریح کرد: پس از گذشت یک سال از عملیات هجوم الاقصی و شهادت بزرگان جبهه مقاومت و سلاخی ده ها هزار کودک و نوجوان مظلوم غزه، شاهد بیداری و جوشش خشم هستیم. مردم جهان در برابر رژیم غاصب دروغین صهیونیستی اسرائیل که به وعده خدا بر باطل پیروز خواهد شد.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و استکبار از هشتم تا سیزدهم آبان ماه امسال با عنوان «میداندار» برای تبیین جنایات شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب و نقش مقاومت دانشجویی در آن برگزار می شود. حمایت از جبهه مقاومت و نقش دانش آموزان در پیشرفت کشور در سه سطح مدارس اجرا می شود.

لطفی در ادامه سخنان خود به رویداد ملی «خانه جاسوسی» به عنوان برنامه ستاره این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: 10 سوال برای تسخیر لانه جاسوسی طراحی شده است و دانش آموزان باید در زمان تعیین شده پاسخ های خود را در قالب های مختلف ارسال کنند.

وی یکی از اقدامات مهم مدارس امروز را جهاد قصه گویی و روایت صحیح تاریخ برشمرد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان در رویداد روایت نو در دو قالب نمایشگاه نشق و قصه های فلسطین و نمایش دستاوردها. از نظام اسلامی به قصه گویی در مدارس اختصاص دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان افزود: رویداد «صنایع دستی علیه استکبار و پوسترنویسی» از دیگر برنامه های این هفته است و در این طرح دانش آموزان کاردستی و پوسترهای نظارتی بر جرائم را خواهند ساخت. رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و خلاقیت خود را در مراسم 22 آبان می فرستند، با خود می آورند.

لطفی بیان کرد: برگزاری نشست های دانش آموزی در شهرستان ها و مناطق تحت عنوان نسل سلمانی، اجرای طرح های جامع آموزشی در 120 مدرسه استان با هدف پیوند مدارس با مساجد و پایگاه های مقاومت طرح «میقات صالحین» در 21 آبان. . پیش از برگزاری باشکوه نماز جمعه در شهرستان های استان، راه اندازی دومین مرحله از کمپین همدردی با کودکان غزه و لبنان و تهیه و توزیع 20000 پاکت همدلی برای کمک به کودکان غزه و لبنان در بین مردم دانش آموزان استان، اجرای ویژه برنامه “رفیق من شهید” در مدارس و مسیر راهپیمایی 13 آبان با هدف گرامیداشت یاد و نام دانش آموزان شهدای غزه و تجدید میثاق با آنان برای ادامه راهپیمایی راه مقاومت و مقاومت، اعزام نخبگان دانش آموزی بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور و راهیان المحرق، اجرای مرحله دوم ستاد همکلاسی مهربان 5 در شهرستان های استان با هدف تهیه کتاب های آموزشی برای مستضعفان و مستضعفین، برگزاری یادواره دانش آموزان شهید، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات ورزشی و کارگاه ها و جلسات توجیهی، فضاسازی و تبلیغات محیطی، تشکیل غرفه های فرهنگی و آموزشی در مسیر راهپیمایی و… برنامه های این هفته شماره گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.