افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

شرایط و نحوه دریافت وام بدون بهره / دریافت وام 50 تا 400 میلیون تومانی

  • کد خبر : 357635
شرایط و نحوه دریافت وام بدون بهره / دریافت وام 50 تا 400 میلیون تومانی

بانک رسالت یکی از بهترین بانک های وام دهنده کشور است که برای ارائه خدمات با کارمزد دو تا چهار درصد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حال حاضر این بانک 400 میلیون تومان وام بدون سود و با کارمزد دو درصد ارائه می دهد. به گزارش کمپرس به نقل از سایت […]

بانک رسالت یکی از بهترین بانک های وام دهنده کشور است که برای ارائه خدمات با کارمزد دو تا چهار درصد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حال حاضر این بانک 400 میلیون تومان وام بدون سود و با کارمزد دو درصد ارائه می دهد.

به گزارش کمپرس به نقل از سایت طلا، مشتریانی که دارای سپرده قرض الحسنه در بانک رسالت هستند می توانند با ایجاد حساب میانگین سه تا شش ماهه برای این مجموعه وام 400 میلیون تومانی اقدام کنند. در طول دوره متوسط ​​ایجاد حساب، سپرده مسدود نخواهد شد و متقاضی وام قابل استفاده است. ضمانت اصلی بازپرداخت این وام، رتبه اعتباری متقاضی است. پس از دریافت وام، متقاضی می تواند حداکثر ظرف مدت 60 ماه آن را بازپرداخت کند.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت هر قسط مبلغ 7 میلیون و 227 هزار تومان و در نهایت مبلغ کل وام و سود آن 424 میلیون تومان خواهد بود.

مراحل اخذ وام از بانک رسالت

بانک رسالت برای تسهیل در روند ارائه خدمات بانکی تمامی مراحل افتتاح حساب و درخواست آنلاین وام را آماده کرده است. متقاضیان وام برای افتتاح حساب در بانک رسالت باید به سایت اصلی این مجموعه مراجعه و بر روی گزینه خدمات بانکداری دیجیتال کلیک کنند. پس از افتتاح حساب لازم است متقاضیان دریافت تسهیلات در سامانه اعتبارسنجی مرات اعتبارسنجی شوند. پس از انجام این دو مرحله، متقاضیان باید سفته الکترونیکی دریافت کنند. پس از انجام تمامی مراحل، متقاضی باید وارد اینترنت بانک یا بانک رسالت شده و برای دریافت تسهیلات 400 میلیون تومانی اقدام کند. پس از تکمیل مراحل درخواست نصب، بانک برای تکمیل مراحل وام به مشتری اعلام می کند.

شرایط فوق العاده برای دریافت وام بدون بهره 50 میلیون توکن از بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین که دارای حساب وام در یکی از شعب این گروه و با میانگین حساب هستند می توانند از طرح نیک آفرین پلاس 50 میلیون توکن وام دریافت کنند. این خدمات یک وام خوب است و فقط چهار درصد کارمزد تعلق می گیرد.

به گزارش کمپرس به نقل از تجارت نیوز، مشتریان بانک کارآفرینی که مایل به دریافت وام بدون بهره هستند باید حداقل یک امتیاز اعتباری سه ماهه برای حساب وام خود ایجاد کنند. در طول دوره انتظار، متقاضی نمی تواند از حساب خود استفاده کند یا پول برداشت کند. اگر مشتری در مدت انتظار و زمانی که حساب متوسط ​​ایجاد می شود، پول برداشت کند، نمی تواند برای چنین تسهیلاتی اقدام کند. برای دریافت این وام متقاضی باید دارای ضمانت نامه باشد. پس از دریافت وام، حداکثر 36 ماه برای بازپرداخت آن فرصت دارید.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط یک میلیون و 476 هزار و 199 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان است. مبلغ اصل به اضافه سود وام 53 میلیون و 143 هزار و 173 تومان است.

با دستاوردهای بانک کارآفرینی آشنا شوید

بانکو امپرساریو یکی از بانک های خصوصی کشور است که در تاریخ 14 آذر 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و این بانک در طول فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات مجاز پولی و مالی موفق به کسب نشان برنز پنجمین جایزه ملی انسان گردیده است. مدیریت منابع از 34000 تا 1400 رتبه اول بهره وری در گروه بانک ها و موسسات اعتباری در بین 500 بزرگترین. در ایران نیز در پاسخ به شهروندان در میان بانک های خصوصی و دولتی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.