افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

شرایط عجیب نقل و انتقالات پرسپولیس/ شاگردان گل محمدی از همه عقب افتادند

  • کد خبر : 35413

پرسپولیس تاکنون تنها موفق به جذب 3 بازیکن شده است در حالی که بقیه تیم های مدعی بیشتر از پرسپولیس بازیکن جذب کرده اند. همچنین تیم گل محمدی تاکنون 7 بازیکن خود را از دست داده است. اگرچه بسیاری از اهالی فوتبال شرایط نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را شرایط خوبی می دانند اما بررسی […]

پرسپولیس تاکنون تنها موفق به جذب 3 بازیکن شده است در حالی که بقیه تیم های مدعی بیشتر از پرسپولیس بازیکن جذب کرده اند. همچنین تیم گل محمدی تاکنون 7 بازیکن خود را از دست داده است.

اگرچه بسیاری از اهالی فوتبال شرایط نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را شرایط خوبی می دانند اما بررسی لیست نقل و انتقالات این تیم نشان می دهد که قرمزها بیشتر از جذب بازیکن خود از دست داده اند.

پرسپولیس تاکنون بازیکنانی چون کمال صغدا نیا، سیامک نعمتی، لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر، احمد گهری و ابوالفضل سلیمانی را از دست داده و در مجموع 7 بازیکن را به لیست مازاد یحیی گل محمدی رسانده است.

از سوی دیگر پرسپولیس تاکنون تنها موفق به جذب 3 بازیکن شده است. محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی، مسعود ریگی. البته محمدمهدی احمدی فصل گذشته به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شد و حالا به جمع قرمزها بازگشته و از جهاتی به جای خرید، بازگشتی محسوب می شود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در بین مدعیان و تمامی تیم های لیگ کمترین بازیکن را دارد.

سپاهان تاکنون 7 بازیکن جذب کرده و تراکتور نیز 10 بازیکن جدید خریداری کرده است. موضوع زمانی جالب می شود که حتی استقلالی ها هم شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارند و تاکنون موفق به جذب 5 بازیکن شده اند. فراموش نکنیم که لیست جدایی استقلال از پرسپولیس کوچکتر است و اگر یحیی گل محمدی 7 بازیکن از دست داده است، جواد نکونام با جدایی نهایی محمد محبی، مهدی قیدی، عارف غلامی و رافائل سیلوا تنها 4 بازیکن را از دست داده است.

موضوعی که این روزها به دغدغه هواداران پرسپولیس تبدیل شده و حتی مورد اعتراض آنها قرار گرفته است، چرا برای جذب مهاجم و دروازه بان دوم اینقدر زمان می برند؟

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)