افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

شرایط عجیب رژیم صهیونیستی برای آتش بس در لبنان؛ آیا جامعه جهانی با این موضوع موافق است؟

  • کد خبر : 404397
شرایط عجیب رژیم صهیونیستی برای آتش بس در لبنان؛ آیا جامعه جهانی با این موضوع موافق است؟

به گزارش بازار، سایت آمریکایی اکسیوس به نقل از مقامات این کشور اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هفته گذشته سندی را در مورد شرایط و ضوابط این رژیم ارائه کرد تا به راه حلی دیپلماتیک برای پایان جنگ در لبنان دست یابد. آکسیوس می نویسد که دفتر نتانیاهو این سند را پیش از سفر هوخشتاین […]

به گزارش بازار، سایت آمریکایی اکسیوس به نقل از مقامات این کشور اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هفته گذشته سندی را در مورد شرایط و ضوابط این رژیم ارائه کرد تا به راه حلی دیپلماتیک برای پایان جنگ در لبنان دست یابد. آکسیوس می نویسد که دفتر نتانیاهو این سند را پیش از سفر هوخشتاین فرستاده آمریکا به بیروت به کاخ سفید تحویل داده است.

رسانه های صهیونیستی از جمله سایت والا و روزنامه هاآرتص نیز با تایید این خبر اعلام کردند که بر اساس این سند باید به آوارگان دو طرف اجازه بازگشت به خانه های خود داده شود.

بر اساس این گزارش، صهیونیست ها همچنین در این سند ضمانت نادری برای تضمین عدم تجهیز نیروهای حزب الله لبنان در آینده خواسته اند. اجرای جدی این تضمین توسط ارتش اسرائیل برای اطمینان از مسلح نشدن حزب الله پیشنهاد شده است. علاوه بر این، بند عجیب آزادی پرواز جنگنده های صهیونیستی در حریم هوایی لبنان یکی از خواسته های تل آویو برای آتش بس است.

والا می افزاید که هوخشتاین امروز با مقامات لبنانی درباره این سند گفتگو خواهد کرد.

شرایط رژیم صهیونیستی در این طرح به قدری عجیب و غیرقابل قبول است که سایت آمریکایی اکسیوس نوشت به احتمال زیاد مقامات لبنانی و حتی جامعه جهانی این شروط را نپذیرند.

در همین راستا یک مقام آمریکایی گفته است که شروط اسرائیل به شدت تمامیت لبنان را زیر پا می گذارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.