افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

شرایط عجیب دروازه بان الجزایری برای پرسپولیس

  • کد خبر : 309718
شرایط عجیب دروازه بان الجزایری برای پرسپولیس

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس انتخاب شد. به گزارش بامداد، علیرضا بیرانوند مدافع تیم ملی پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد ماه مطالباتش به دلیل تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس پرداخت نشد و در صورت عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه 15 چند روز بعد از آخرین بازی […]







سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس انتخاب شد.





به گزارش بامداد، علیرضا بیرانوند مدافع تیم ملی پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد ماه مطالباتش به دلیل تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس پرداخت نشد و در صورت عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه 15 چند روز بعد از آخرین بازی فصل می تواند قرارداد خود را فسخ کند. ، با سرخپوشان یک طرفه خاتمه داد و به تراکتور پیوست.

به گزارش ایرنا، در پی فسخ قرارداد بیرانوند با سرغ پوشان، هیات مدیره باشگاه رضا درویش جایگزین وی شد و پیگیری حقوقی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی پوش در دستور کار قرار گرفت.

پرسپولیس برای قفس توری خود به سراغ گزینه های مختلفی از جمله پیام نزاس، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی رفت که هر کدام بنا به دلایلی مردود شدند.

قرمزها در شرایطی به اردوی ترکیه رفتند که کمتر از 20 روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده و پس از جدایی بیرانوند هنوز جایگزین او را انتخاب نکرده اند.

حالا خبر رسیده که پرسپولیس با الکسیس گوندوز سنگربن 28 ساله و الجزایری باشگاه بلویزداد الجزایر به توافق رسیده است. این مدافع که در ترکیه همراه تیمش است و در صورت عدم وجود مشکل به زودی با قراردادی 2 ساله به پرسپولیس خواهد پیوست.

نکته جالب در مورد گوندوز این است که طبق قراردادش با تیم بلیزداد باید در لیگ قهرمانان آفریقا به مصاف حریفانش برود و این باشگاه می خواهد از مدافع ملی پوش خود در این رقابت ها استفاده کند. به این ترتیب گوندوز در صورت حضور در پرسپولیس 2 هفته ابتدایی لیگ را از دست خواهد داد و امیررضا رفیعی نیز مدافع سرخ ها خواهد بود.

لازم به ذکر است این مدافع 28 ساله سابقه بازی در تیم ملی الجزایر را نیز دارد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.