افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
6

شرایط سفر بدون ویزا برای ایرانیان به قطر

  • کد خبر : 22350
شرایط سفر بدون ویزا برای ایرانیان به قطر

سفر به قطر بدون ویزا تا چند سال پیش غیرممکن به نظر می رسید. اما اکنون قطر قوانینی وضع کرده است که مسافران ایرانی می توانند به راحتی و بدون ویزا به این کشور مجلل سفر کنند. قوانین و شرایطی که ممکن است در نگاه اول سخت به نظر برسند، اما با کمی اطلاعات برای […]

سفر به قطر بدون ویزا تا چند سال پیش غیرممکن به نظر می رسید. اما اکنون قطر قوانینی وضع کرده است که مسافران ایرانی می توانند به راحتی و بدون ویزا به این کشور مجلل سفر کنند. قوانین و شرایطی که ممکن است در نگاه اول سخت به نظر برسند، اما با کمی اطلاعات برای اکثر مسافران قابل دسترسی هستند. اگر می خواهید حداقل یک بار یکی از مجلل ترین کشورهای خاورمیانه و ثروتمندترین کشورهای جهان را ببینید، در این مقاله کوتاه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما دوحه

Discover Qatar چیست؟ | قطر را کشف کنید

Discover Qatar یک شرکت گردشگری است که خدمات مسافرتی قطر covers اما اگر می خواهید بدون ویزا به قطر سفر کنید، قطر دیسکاوری برای شما مهمتر خواهد بود. این شرکت گردشگری با همکاری دولت قطر خدمات ویژه ای را ارائه می دهد که برای سفر بدون ویزا به قطر ضروری است.

قبل از هر چیز اگر قصد سفر به قطر را دارید بهتر است سری به وب سایت قطر دیسکاوری بزنید. این سایت برای خرید بلیط قطر، رزرو هتل های قطر، تورها، کنسرت ها، بلیط های گشت و گذار و هر چیز دیگری که در سفر به این کشور فکرش را بکنید طراحی شده است و تمامی این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می دهد. اما چیزی که قطر دیسکاوری را به مهم ترین قسمت سفر بدون ویزا به قطر تبدیل کرده است، فقط خدمات مختلف این سایت نیست! در آینده با ما همراه باشید.

آخرین شرایط سفر به قطر برای ایرانیان

  1. برای سفر بدون ویزا به قطر باید بلیط رفت و برگشت هواپیما خرید مدت زمان سفر شما باید مشخص باشد و قبل از سوار شدن به هواپیما بلیط برگشت را ارائه دهید.
  2. هتل شما در قطر باید از قبل رزرو شود. مهمترین نکته این است که رزرو هتل از سایت Discover قطر باید انجام شود. قطر دیسکاوری بخشی به این موضوع اختصاص داده است. مسافرانی که می خواهند بدون ویزا به قطر سفر کنند باید هتل خود را از آن بخش رزرو کنند.
  3. قبل از حرکت، مسافر باید ارزی معادل 1500 دلار به صورت نقد یا اعتبار داشته باشد.
  4. اگر قصد دارید بیش از 30 روز در قطر بمانید، باید بیمه سلامت دولت قطر پوشیدن.
  5. فراموش نکنید که قبل از پرواز باید بلیط رفت و برگشت و واچر هتل را در فرودگاه ارائه دهید.
شرایط سفر به قطر بدون ویزا

حتماً در مورد نحوه رزرو هتل های قطری دیسکاوری، خرید بیمه درمانی قطر و بسیاری از خدمات دیگری که در قطر به آن نیاز دارید سؤالاتی داشته اید. هزینه آن چقدر است و آیا می توان این همه خدمات را با ارز ریالی یا کارت بانکی ایرانی انجام داد؟

همانطور که گفتیم برای رزرو هتل دیسکاوری قطر به کارت اعتباری نیاز دارید. خرید بیمه درمانی، رزرو تور و ترانسفر فرودگاهی باید به صورت آنلاین با کارت اعتباری انجام شود. اما راه بسیار ساده تری برای این کار وجود دارد. راهی که به شما امکان می دهد در چند ساعت با واحد پول ریال و حتی بدون مراجعه به وب سایت قطر دیسکاوری تمامی این اقدامات را انجام دهید.

قطر را کشف کنید

با رزرو هتل قطر دیسکاوری در FlyToday ویزای رایگان قطر

برای سفر به قطر با ویزای فرودگاهی، مسافران ایرانی باید به سایت Discover Qatar مراجعه کرده و با کارت اعتباری هتل رزرو کنند. در حال حاضر اسمارتک نیوز شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی بدون نیاز به کارت اعتباری و تنها با پرداخت ریالی و از طریق کارت های شتاب، هتل های دیسکاور قطر را رزرو کنید.

برای درخواست رزرو هتل های Discover Qatar، به سادگی با پشتیبانی FlyToday تماس بگیرید. همچنین، می‌توانید تمامی خدمات قطری دیسکاوری را از خرید بلیط رفت و برگشت به قطر تا دریافت بیمه درمانی دولتی قطر، تور، ترانسفر و غیره دریافت کنید. در FlyToday.

فراموش نکنید که صدور کوپن هتل دیسکاوری قطر تقریبا دو ساعت زمان می برد. به هتل قطر دیسکاوری را همین امروز در پرواز رزرو کنیدحداقل چهار ساعت قبل از پرواز درخواست دهید. قبل از سوار شدن به هواپیما باید بلیط رفت و برگشت و کوپن هتل خود را ارائه دهید. توجه داشته باشید که ویزای رایگان فرودگاهی قطر به مدت 14 روز صادر می شود و برای ویزای یک ماهه در این کشور باید هزینه پرداخت کنید.

در نهایت چه بخواهید بدون ویزا به قطر سفر کنید و چه قصد سفر به هر نقطه از دنیا را دارید، اسمارتک نیوز خدمات دریافت ویزای توریستی را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای توریستی با کارشناسان واحد ویزا تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد سفر به قطر بدون ویزا

آیا سفر به قطر از طریق سایت دیسکاور قطر ضروری است؟

بله، مسافران ایرانی باید از طریق سایت قطر دیسکاوری هتل خود را رزرو کنند و از کارت اعتباری برای دریافت ویزای فرودگاهی قطر رایگان استفاده کنند.

آیا رزرو هتل در قطر دیسکاوری از طریق Fly Today امکان پذیر است؟

بله، به دلیل اینکه خدمات سایت قطر دیسکاور تنها با کارت اعتباری انجام می شود، اسمارتک نیوز امکان رزرو آسان هتل های قطر را با پرداخت ریالی و استفاده از کارت شتاب فراهم کرده است.

برای درخواست هتل های کشف قطر در FlyToday چه باید کرد؟

برای درخواست رزرو در هتل‌های دیسکاور قطر، اکنون با پشتیبانی Fly Today تماس بگیرید.

آیا می توان تمام خدمات قطری دیسکاوری را در FlyToday دریافت کرد؟

بله، اسمارتک نیوز این امکان را برای شما فراهم کرده است که به راحتی تمامی خدمات مربوط به قطر دیسکاور از خرید بلیط گرفته تا رزرو هتل، بیمه، ترانسفر و … را دریافت کنید.

مقاله شرایط سفر به قطر بدون ویزا برای ایرانیان اولین بار در مجله گردشگری. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.