افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

شرایط دریافت وام 400 میلیون تومانی بدون بهره با اقساط 7 میلیونی

  • کد خبر : 358632
شرایط دریافت وام 400 میلیون تومانی بدون بهره با اقساط 7 میلیونی

بانک رسالت یکی از بهترین بانک های وام دهنده کشور است که برای ارائه خدمات با کارمزد دو تا چهار درصد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حال حاضر این بانک 400 میلیون تومان وام بدون سود و با کارمزد دو درصد ارائه می دهد. به گزارش کمپرس به نقل از سایت […]

بانک رسالت یکی از بهترین بانک های وام دهنده کشور است که برای ارائه خدمات با کارمزد دو تا چهار درصد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حال حاضر این بانک 400 میلیون تومان وام بدون سود و با کارمزد دو درصد ارائه می دهد.

به گزارش کمپرس به نقل از سایت طلا، مشتریانی که دارای سپرده قرض الحسنه در بانک رسالت هستند می توانند با ایجاد حساب میانگین سه تا شش ماهه برای این مجموعه وام 400 میلیون تومانی اقدام کنند. در طول دوره متوسط ​​ایجاد حساب، سپرده مسدود نخواهد شد و متقاضی وام قابل استفاده است. ضمانت اصلی بازپرداخت این وام، رتبه اعتباری متقاضی است. پس از دریافت وام، متقاضی می تواند حداکثر ظرف مدت 60 ماه آن را بازپرداخت کند.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت هر قسط مبلغ 7 میلیون و 227 هزار تومان و در نهایت مبلغ کل وام و سود آن 424 میلیون تومان خواهد بود.

مراحل اخذ وام از بانک رسالت

بانک رسالت برای تسهیل در روند ارائه خدمات بانکی تمامی مراحل افتتاح حساب و درخواست آنلاین وام را آماده کرده است. متقاضیان وام برای افتتاح حساب در بانک رسالت باید به سایت اصلی این مجموعه مراجعه و بر روی گزینه خدمات بانکداری دیجیتال کلیک کنند. پس از افتتاح حساب لازم است متقاضیان دریافت تسهیلات در سامانه اعتبارسنجی مرات اعتبارسنجی شوند. پس از انجام این دو مرحله، متقاضیان باید سفته الکترونیکی دریافت کنند. پس از انجام تمامی مراحل، متقاضی باید وارد اینترنت بانک یا بانک رسالت شده و برای دریافت تسهیلات 400 میلیون تومانی اقدام کند. پس از تکمیل مراحل درخواست نصب، بانک برای تکمیل مراحل وام به مشتری اعلام می کند.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی با سود 6 درصد از بانک صادرات

بانک صادرات برای پشتیبانی همه جانبه از مشتریان خود طرح خطی کم بهره را با نام «67» آماده کرده است. این وام با سود شش درصد به مشتریان واجد شرایط ارائه می شود.

به گزارش کمپرس به نقل از تجارت نیوز، افرادی که می خواهند وام 200 میلیون تومانی کم بهره از بانک صادرات دریافت کنند باید در یکی از شعب این گروه سپرده بلندمدت داشته باشند و برای مدتی حساب متوسط ​​ایجاد کنند. . پولی که برای ایجاد میانگین به حساب متقاضی واریز می شود برای تضمین بازپرداخت وام مسدود می شود. مشتریان تا پایان دوره بازپرداخت نمی توانند از این پول استفاده کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. البته در این مدت سود هفت درصدی به پول قفل شده در حساب تعلق می گیرد.

افرادی که مایل به دریافت این وام هستند نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نخواهند داشت. این وام به صورت حضوری و از طریق سامانه شمس قابل درخواست بوده و متقاضیان می توانند بدون معطلی ثبت نام کنند.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود شش درصدی و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ابزار مذکور 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد بود. مبلغ اقساط در پایان سررسید این اعتبار به 218 میلیون تومان می رسد.

برخی از خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات یکی از قدیمی ترین و قدیمی ترین بانک های خصوصی کشور است که از سال 1331 خدمات مهمی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. ، ارائه انواع کارت های بانکی، فعال سازی انواع حساب های سپرده بانکی و ….

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.