افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

شرایط خرید بلیط هواپیما برای کودکان

  • کد خبر : 22229
شرایط خرید بلیط هواپیما برای کودکان

شاید خاطرات قدیمی و نوستالژی زمانی که بچه ها با اتوبوس و تاکسی به صورت رایگان سفر می کردند باعث شود فکر کنید این شرایط برای سفرهای هوایی نیز یکسان خواهد بود. به خصوص برای افرادی که قصد سفر با فرزندان یا نوزادان خود را دارند، همیشه این سوال پیش می آید که آیا هزینه […]

شاید خاطرات قدیمی و نوستالژی زمانی که بچه ها با اتوبوس و تاکسی به صورت رایگان سفر می کردند باعث شود فکر کنید این شرایط برای سفرهای هوایی نیز یکسان خواهد بود. به خصوص برای افرادی که قصد سفر با فرزندان یا نوزادان خود را دارند، همیشه این سوال پیش می آید که آیا هزینه و شرایط خرید بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان با بزرگسالان یکی است یا خیر؟ بنابراین تصمیم گرفتیم برای مجله گردشگری مقاله ای بنویسیم. امروز پرواز کن به راهنمای خرید بلیط هواپیما برای کودکان اختصاص دهد

خرید بلیط هواپیما ارزان

شرایط بلیط هواپیما برای کودکان چیست؟

در اکثر ایرلاین ها قیمت و شرایط خرید بلیط هواپیما کودک با بزرگسالان متفاوت است. مسافران آگاه از این موضوع و مشورت با شرایط خطوط هوایی مختلف؛ آنها می توانند بهترین و مناسب ترین ایرلاین را برای پرواز خود انتخاب کنند و در هزینه های سفر خود صرفه جویی زیادی کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط بلیط هواپیما برای نوزاد در آینده با ما همراه باشید.

در تعاریف خطوط هوایی، گروه سنی 0-2 سال به عنوان نوزاد تقسیم می شود. شرایط بلیط هواپیما برای نوزادان یعنی این گروه سنی در هواپیما صندلی ندارند و در طول سفر در آغوش والدین خود می نشینند. هزینه بلیط سیستم نوزاد به طور کلی 10-15٪ از هزینه بلیط بزرگسالان محاسبه می شود که فقط برای مواردی مانند بیمه دریافت می شود.

البته والدین با پرداخت پول بیشتر می توانند برای فرزند خود صندلی بگیرند و برخی از شرکت های هواپیمایی با هزینه ای ناچیز برای اطمینان از ایمنی نوزادان، کریر نوزاد را عرضه می کنند.

شرایط رزرو بلیط هواپیما برای کودکان

خرید بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان شرایط خاصی وجود دارد که باید قبل از رزرو پرواز به آنها توجه کنید. گروه سنی 2 سال تا 12 سال کودک در بخش هواپیمایی محسوب می شود. نحوه محاسبه بهای بلیط برای کودکان 2 تا 12 سال در ایرلاین های مختلف متفاوت است، اما به طور کلی و طبق قوانین و مقررات شرکت های هواپیمایی، کودکان باید صندلی داشته باشند. قیمت بلیط هواپیما در پروازهای سیستمی برای این گروه سنی 50 تا 75 درصد هزینه بلیط بزرگسالان در نظر گرفته می شود.

پی بردن قیمت بلیط هواپیما برای کودکان 2 تا 12 سال با قیمت بلیط بزرگسالان متفاوت است. بنابراین اگر قصد سفر با فرزندان خود را دارید و برای انتخاب نوع و زمان پرواز باز هستید، برای صرفه جویی در هزینه حتما به این نکته توجه کنید. نرخ بلیط برای کودکان در پروازهای سیستم های خارجی بین 80 تا 100 درصد قیمت بلیط هواپیما برای بزرگسالان است.

%DA%A9%D9%86%D8%B3%D9%84 %D8%B4%D8%AF%D9%86 %D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2 %D8 %B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5 در صورت کنسلی بلیط چه باید کرد؟

خرید بلیط هواپیما برای کودکان در پروازهای داخلی

خرید بلیط هواپیما برای کودکان در پروازهای داخلی و خارجی مراحل ساده ای دارد. اگر می خواهید از قیمت بلیط هواپیما برای کودکان زیر 12 سال در جریان باشید باید اطلاعات مورد نیاز را در صفحه جستجوی پرواز پر کنید. هنگام خرید بلیط هواپیما تعداد مسافران را در فرم جستجو وارد کرده و محدوده سنی آنها را مشخص کنید. در صفحه بعد لیستی از پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می شود. پرواز مورد نظر خود را پیدا کنید و روی دکمه جزئیات قیمت کلیک کنید تا قیمت بلیط هواپیما بزرگسال و کودک نمایش داده شود.

قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان و کودکان طبق اطلاعات ارائه شده در قسمت قبل محاسبه می شود. هزینه بلیط هواپیما برای کودکان کمتر از بزرگسالان است و این بر هزینه کل سفر شما تاثیر می گذارد. درباره قیمت بلیط هواپیما برای کودکان زیر 5 سال شما نیز باید همین کار را انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما برای کودکان در پروازهای خارجی

برای خرید بلیط هواپیما نوزاد در پروازهای خارجی باید وارد صفحه پروازها شوید و به قسمت پروازهای خارجی بروید. پس از تعیین مبدا و مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران، باید محدوده سنی مسافران را وارد کنید. اگر فرزندان 0 تا 2 ساله یا 2 تا 11 ساله دارید، نرخ پرواز برای آنها متفاوت است که در قسمت جزئیات پرواز می توانید آن را مشاهده کنید.

شرایط بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان

بلیط هواپیما چارتر برای کودکان و نوزادان

این شرط برای خرید بلیط هواپیما چارتر برای کودکان و نوزادان اعمال نمی شود. در صورت خرید بلیط لحظه آخری یا چارتر برای کودکان و نوزادان، قیمت بلیط برای کودکان 0 تا 2 و 2 تا 11 سال تفاوتی نخواهد داشت و مانند بلیط بزرگسال محاسبه می شود. تفاوت قیمت بلیط هواپیما نوزادان و بزرگسالان فقط برای بلیط سیستمی است.

با آگاهی از قوانین پرواز سفر کنید.

سفر با هواپیما مزایای ویژه ای دارد. اما گاهی هزینه رفت و آمد به خصوص برای خانواده ها مانع از پرواز برخی افراد می شود. اما اطلاع از مقررات سفر و قیمت بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان می تواند نظر شما را در مورد سفر هوایی تغییر دهد. در این مقاله سعی داریم با راهنمای خرید بلیط هواپیما برای کودکان نکات مهم را به شما یادآوری کنیم.

علاوه بر این، اسمارتک نیوز شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید بلیط هواپیما به تمامی مقاصد داخلی و خارجی را ارزانتر از هر جای دیگری رزرو کنید. همچنین تیم پشتیبانی 24 ساعته به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن ابهامات و مشکلات خود را برطرف کنید.

تجربه شما از سفر با هواپیما با فرزندانتان چیست؟ آن را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد

آیا بلیط هواپیما برای کودکان نیم بها است؟

خیر، بلیط هواپیما کودکان نیم بها نیست، اما کودکان 2 تا 11 سال 50 تا 75 درصد قیمت بلیط هواپیما بزرگسالان را پرداخت می کنند.

نوزاد از چه سنی می تواند سوار هواپیما شود؟

طبق قوانین هوانوردی، کودکان 10 روز به بالا می توانند سوار هواپیما شوند. البته پزشکان اطفال توصیه می کنند کودکان زیر یک ماه و نیم سوار هواپیما نشوند.

قیمت بلیط هواپیما برای کودک 2 تا 12 سال چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما برای کودکان 2 تا 12 سال و 0 تا 2 سال در پروازهای داخلی و خارجی درصدی از بلیط بزرگسال است که در متن به طور مفصل به آن پرداخته ایم.

شرایط خرید بلیط هواپیما برای کودکان ابتدا در مجله گردشگری نوشته شد. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.