افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

شرایط جدید فروش خودرو در آبان 1403.

  • کد خبر : 404192
شرایط جدید فروش خودرو در آبان 1403.

به گزارش بازار، در گفتگوی اینترنتی که مسئولان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با خبرنگاران برگزار کردند، از آغاز مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی خبر دادند. متقاضیان تا روز شنبه ۱۴ آبان ماه فرصت دارند یکی از حساب های خود را به نام خودروهای وارداتی در بانک های عامل مجاز سامانه ارائه و مبلغ […]

به گزارش بازار، در گفتگوی اینترنتی که مسئولان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با خبرنگاران برگزار کردند، از آغاز مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی خبر دادند.

متقاضیان تا روز شنبه ۱۴ آبان ماه فرصت دارند یکی از حساب های خود را به نام خودروهای وارداتی در بانک های عامل مجاز سامانه ارائه و مبلغ ۵۰۰ میلیون توکن در این حساب را مسدود کنند.

مراحل ثبت نام خودرو از روز چهارشنبه (دوم آبان) از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی آغاز می شود. آخرین مهلت ثبت نام درخواست خودرو. شش روز و تا پایان روز دوشنبه (16 آبان) در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می توانند از میان 19 محصول ارائه شده در این مرحله یکی را انتخاب کنند که 11 مورد از آنها دارای قیمت ثابت در مبادی ورودی و 8 خودروی دیگر دارای قیمت تخمینی در مبادی ورودی هستند. پنج اولویت یکی را که می خواهید انتخاب کنید.

به گفته مسئولان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، پیش‌بینی می‌شود با تخصیص‌های جدیدی که انجام می‌شود، بتوان خودروهای جدید را در کمتر از یک ماه آینده عرضه کرد.

نحوه تخصیص مانند گذشته خواهد بود، بسته به تعداد افرادی که برای ثبت نام مدل خودرو اقدام کرده اند، به صورت قرعه کشی انجام می شود. با توجه به افرادی که از تعداد خودروهای اخذ شده در قرعه کشی فراتر می روند، تعیین تکلیف نمی شوند و از صحنه حذف می شوند و لیست انتظار تشکیل نمی شود.

در این مرحله بیش از 6000 خودروی وارداتی به فروش می رسد.

خودروهای با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال اضافه می شود مانند: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، هزینه حمل و نقل و …. قیمت های قبلی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.