افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

شرایط تحویل خانه به بستگان قربانیان معدن طبس

  • کد خبر : 404990
شرایط تحویل خانه به بستگان قربانیان معدن طبس

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، «ارسلان مالکی» با بیان اینکه دولت تامین نیمی از واحدهای مسکونی حادثه دیدگان طبس را پذیرفته است، افزود: مقرر شد تا یک ماه آینده تامین شود. واحدهای مسکونی 52 خانواده جانباختگان حادثه طبس در قالب ویلا و آپارتمان به بازماندگانشان تحویل داده می شود. در 2 سال […]

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، «ارسلان مالکی» با بیان اینکه دولت تامین نیمی از واحدهای مسکونی حادثه دیدگان طبس را پذیرفته است، افزود: مقرر شد تا یک ماه آینده تامین شود. واحدهای مسکونی 52 خانواده جانباختگان حادثه طبس در قالب ویلا و آپارتمان به بازماندگانشان تحویل داده می شود.

در 2 سال اول هیچ هزینه ای از خانواده ها دریافت نمی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت برای تحویل مسکن به حادثه دیدگان طبس تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته و اعمال کرده است، تصریح کرد: مقرر شده خانواده ها در واحدهای مسکونی سکونت کنند در 2 سال اول هیچ هزینه ای از این خانواده ها دریافت نخواهد شد.

ملکی ادامه داد: فاینانس این واحدها به صورت اقساط 20 ساله از خانواده ها دریافت می شود و پرداخت آنها نیز به صورت پلکانی است و این واحدها به صورت ویلایی و آپارتمانی تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: عوارض واحدهای مسکونی معدن طبس در 2 سال اول پرداخت نمی شود و این خانواده ها از سال سوم کمتر از 2 میلیون تومان عوارض پرداخت می کنند.

این مسئول تصریح کرد: اقساط 2 میلیون تومانی ماهانه توسط خانوارها در سال سوم قابل پرداخت است و برخی شبهات که گفته می شود سود اعتباری بالاست و خانوارها نمی توانند آن را پرداخت کنند، با اقساط فعلی سازگاری ندارد. واقعیت

ملکی تصریح کرد: مقرر شد یگان ها حداکثر ظرف مدت یک ماه به بازماندگان و خانواده های 52 جانباخته معدن طبس تحویل داده شود.

لازم به ذکر است حادثه معدن طبس یکی از مرگبارترین حوادث معدنی در ایران بود که در 10 شهریور ماه سال جاری در یکی از کارگاه های شرکت زغال سنگ طبس «مدن جوی» رخ داد. این حادثه ناشی از نشت گاز متان بوده که باعث انفجار در بلوک C این معدن شده است. در زمان انفجار بیش از 17 کارگر در محل حضور داشتند و این حادثه حوالی ساعت 21:00 رخ داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.