افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

شرایط به روال قبلی برگشت

  • کد خبر : 24940
شرایط به روال قبلی برگشت

آفتاب نیوز: خانه اندیشمندان علوم انسانی در پارک ورشو تهران هفته گذشته با مسئولان شهرداری تهران درگیر شد. ماجرا از این قرار بود که مسئولان خانه اندیشمندان با روایت حضور افرادی از شهرداری در این خانه اعلام کردند که شهرداری می خواهد ساختمان خانه اندیشمندان را تخلیه و به شهرداری تحویل دهد. در پی این […]

آفتاب نیوز:

خانه اندیشمندان علوم انسانی در پارک ورشو تهران هفته گذشته با مسئولان شهرداری تهران درگیر شد. ماجرا از این قرار بود که مسئولان خانه اندیشمندان با روایت حضور افرادی از شهرداری در این خانه اعلام کردند که شهرداری می خواهد ساختمان خانه اندیشمندان را تخلیه و به شهرداری تحویل دهد. در پی این موضوع محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که خانه سرآمدی برای اندیشمندان علوم انسانی نداریم و عبدالمطهر محمد خانی سخنگوی شهرداری نیز گفت: حداقل این مکان، هر دو. از نظر ظرفیت در ساختمان و حضور مردم». ، مورد بهره برداری قرار گرفته است. وجود سلایق مختلف و تنوع دیدگاه ها و افکار زیر چتر انقلاب اسلامی با رعایت قوانین موجود می تواند به تحقق اهداف تاسیس این خانه کمک کند.

اکنون خانه اندیشمندان علوم انسانی در اطلاعیه ای با اشاره به بازگشت وضعیت به روال گذشته اعلام کرد: خرسندیم با استعانت از خداوند متعال و پس از مشورت با جمعی از بزرگان خیرخواه و حامی کشور فراخوانی صادر کنیم. و نظارت قانونی از سوی مراجع ذیصلاح، خوشبختانه امروز با بسته شدن درهای باز، وضعیت خانه اندیشمندان علوم انسانی به روال گذشته بازگشت. در حال حاضر آرامش در این مجموعه حاکم است و فعالیت های خانه به طور طبیعی و عادی توسعه پیدا می کند.

خانه اندیشمندان علوم انسانی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و تعامل با مدیران محترم شهرداری تهران جهت ادامه ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان و مخاطبان محترم اعلام می دارد. در اینجا به همه اندیشمندان و فرزانگان کشور به عنوان صاحبان اصلی این خانه در این مذاکرات با رعایت اصل تعامل منطقی، از چارچوب های اصلی حاکم بر فعالیت خانه اندیشمندان به ویژه رعایت رعایت اطمینان می دهیم. اصل متقابل افکار و تضاد آراء و عقاید مختلف در فضای صلح، برابری و آزادی و در چارچوب قوانین و مقررات کشور و رعایت اصل استقلال در تصمیم گیری های علمی و فرهنگی و تصمیمات تدبیر خانه، منحرف نخواهیم شد و حریم علم و دانش را پاسداریم و به بزرگان و پیشکسوتان علم و فرهنگ به عنوان میراث معنوی کشور احترام می گذاریم، سرخ خود را می شناسیم.

در راستای رعایت دو اصل ارزشمند شفافیت و پاسخگویی، به پیشنهاد و درخواستی که از سوی افکار عمومی مطرح شده است، پاسخ داده ایم و در سه روز آینده گزارش تفصیلی فعالیت ها و برنامه های اجرا شده را در مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد. انسانیت. اندیشمندان 12 سال گذشته مورد توجه همشهریان محترم. .

در پایان وظیفه می دانیم که دستگاه های محترم قضایی و انتظامی حریم علم و اندیشه و اخلاق را حفظ کرده و با رعایت حرمت، امنیت و آرامش را به اندیشمندان علوم انسانی و همه دلسوزان نظام بخشیده اند. و جایگاه والای افتخار علمی و فرهنگی کشور. ما صمیمانه از شما تشکر می کنیم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.