افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

شراکت پنکیک سوآپ با زیفی: تراکنش های بدون کارمزد به این صرافی اضافه شده است

  • کد خبر : 294439
شراکت پنکیک سوآپ با زیفی: تراکنش های بدون کارمزد به این صرافی اضافه شده است

صرافی Pancake Swap همکاری با پلتفرم Zyfi را که بر روی پلتفرم zkSync کار می کند، اعلام کرد. پس از این همکاری، کاربران اکنون می توانند به جای اتریوم، هزینه تراکنش خود را با تعداد زیادی توکن ERC-20 پرداخت کنند. همچنین امکان انجام معاملات با کارمزد صفر برای کاربران وجود دارد. مقایسه قیمت صرافی های […]

صرافی Pancake Swap همکاری با پلتفرم Zyfi را که بر روی پلتفرم zkSync کار می کند، اعلام کرد. پس از این همکاری، کاربران اکنون می توانند به جای اتریوم، هزینه تراکنش خود را با تعداد زیادی توکن ERC-20 پرداخت کنند. همچنین امکان انجام معاملات با کارمزد صفر برای کاربران وجود دارد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، در پی این همکاری، کاربران Pancake Swap می توانند برخی از جفت توکن های خاص را بدون پرداخت هزینه معامله کنند. این کارمزد تراکنش‌ها قرار است توسط PancakeSwap، شبکه zkSync و سایر پروتکل‌های DeFi تأمین شود.

تراکنش‌های بدون گاز، اکوسیستم مالی غیرمتمرکز را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و منجر به پذیرش گسترده‌تر آن می‌شود. سرآشپز براونی، مدیر بازاریابی Pancake Swap می گوید:

تراکنش‌های بدون کارمزد یک مانع بزرگ را برای کاربران جدید DeFi از بین می‌برد و فرآیند تراکنش را ساده می‌کند. علاوه بر این، با فعال کردن پرداخت هزینه‌های گاز با توکن‌های مختلف ERC-20، فرآیند تراکنش را روان‌تر و در دسترس‌تر می‌کنیم و با افزایش رضایت کاربران، به پذیرش گسترده‌تری دست می‌یابیم.

پیش از این، کاربران جدید اکوسیستم DeFi برای انجام تراکنش‌ها در شبکه اتریوم مجبور بودند مقداری ارز دیجیتال اتر را برای پرداخت هزینه‌ها خریداری کنند. با این حال، مشارکت PancakeSwap و ZiFi به کاربران این امکان را می دهد که هزینه تراکنش خود را با بیش از 10 توکن ERC-20 پرداخت کنند و نیازی به اتر نداشته باشند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، PancakeSwap در حال حاضر ششمین صرافی بزرگ غیرمتمرکز در بازار ارز دیجیتال با بیش از 311 میلیون دلار حجم معاملات روزانه است.

حجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز برتر - منبع: CoinMarketCapحجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز برتر - منبع: CoinMarketCap
حجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز برتر – منبع: CoinMarketCap

یک تجربه تراکنش ساده می تواند پذیرش را افزایش دهد

صرافی های غیرمتمرکز همچنان در تلاش هستند تا با ارائه ویژگی های جدید و رابط های کاربری ساده تر، همتایان متمرکز خود را به دست آورند. در همین حال، سرآشپز براونی معتقد است که رابط تجاری ساده PancakeSwap در نهایت می تواند کاربران بیشتری را به این صرافی غیرمتمرکز جذب کند.

وی در این زمینه می گوید:

ساده‌سازی تراکنش‌ها، به‌ویژه از طریق ویژگی‌هایی مانند پرداخت کارمزد با توکن‌های مختلف ERC-20، صرافی‌های غیرمتمرکز را جذاب‌تر می‌کند. یک رابط کاربر پسند و تراکنش های بدون درز به همراه مزایای DEX ها از جمله کیف پول های بدون اعتماد می تواند کاربران صرافی های متمرکز را جذب کند.

بر اساس اطلاعات پلتفرم دان، حجم معاملات تجمعی صرافی های غیرمتمرکز در 24 ساعت گذشته به 3.86 میلیارد دلار رسیده است که پنج برابر کمتر از حجم معاملات 17.6 میلیارد دلاری صرافی بایننس است.

مروری بر شاخص های غیرمتمرکز بورس - منبع: Duneمروری بر شاخص های غیرمتمرکز بورس - منبع: Dune
بررسی اجمالی شاخص های تبادل غیرمتمرکز – منبع: Dune

به گفته مدیر بازاریابی PancakeSwap، ساده کردن رابط کاربری اولویت اصلی بیشتر پروتکل‌های نوظهور است:

بله، UX و قابلیت استفاده هنوز چالش هایی هستند که همه در تلاش برای غلبه بر آنها هستند. در PancakeSwap ما دائماً در حال بهبود پلتفرم هستیم و هدف ما این است که آن را تا حد امکان ساده کنیم.

PancakeSwap قصد دارد ویژگی‌های کاربر محور بیشتری را ارائه دهد، از جمله پرداخت با توکن‌های متنوع‌تر ERC-20، با هدف ارائه تجربه تجارت روان‌تر به کاربران.

پس از همکاری با ZyFi، تیم توسعه ZKSync اعلام کرد که هزینه‌های 5000 دلاری کاربران را تامین می‌کند. همچنین معامله گرانی که از روش پرداخت زیفی برای پرداخت هزینه های خود در پنکیک سوآپ استفاده می کنند، با دریافت امتیاز، شانس خود را برای دریافت ایردراپ زیفی افزایش می دهند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-11 20:45:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.