افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

شدچی: بازی رفیعی به سبک گاریدو نمی خورد/موتور برنده پرسپولیس روشن است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 352425
شدچی: بازی رفیعی به سبک گاریدو نمی خورد/موتور برنده پرسپولیس روشن است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سبک پرسپولیس نیاز به هافبک دونده دارد نه هافبک طراح، اما رفیعی سبک طراحی دارد و این اصلا به سبک بازی گاریدو نمی خورد. پرسپولیس به بازیکنان بیشتری مثل خدابندلو در خط هافبک نیاز دارد. محمود شوشچی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل خوزستان اظهار […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سبک پرسپولیس نیاز به هافبک دونده دارد نه هافبک طراح، اما رفیعی سبک طراحی دارد و این اصلا به سبک بازی گاریدو نمی خورد. پرسپولیس به بازیکنان بیشتری مثل خدابندلو در خط هافبک نیاز دارد.

محمود شوشچی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل خوزستان اظهار داشت: این پرسپولیس با پارسال تفاوت زیادی دارد و همه چیز از کادرفنی گرفته تا بازیکنان تغییر کرده است. خوشبختانه هماهنگی تیم در دیدار مقابل فولاد بهتر شده بود و به همین دلیل توانستند 3 امتیاز مهم را در این دیدار کسب کنند.

وی در خصوص اولین بازی میلاد محمدی با پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنی با این کیفیت به تیم پیوسته و می تواند با تجربه ای که دارد به تیم کمک کند. میلاد محمدی از ابتدا حق داشت به پرسپولیس بیاید. این بازیکن می تواند هواداران را خوشحال کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مثبت هافبک سرخ شده در غیاب سروش رفیعی بیان کرد: سروش رفیعی چند سالی است که در این تیم حضور دارد. اما پرسپولیس هافبک دونده می خواهد نه هافبک طراح. رفیعی سبک طراحی دارد و این اصلا به سبک بازی گاریدو نمی خورد. پرسپولیس به بازیکنان بیشتری مثل خدابندلو در خط هافبک نیاز دارد.

شدچی در خصوص اینکه آیا بازیکنان جدید تیم می توانند جای خالی بازیکنان سابق را پر کنند، خاطرنشان کرد: این دروازه بان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست چندین بار تیم را نجات دهد. ایوب آلمود نیز در بازی با تراکتور درخشید و توانست فرشته نجات این تیم شود. شک ندارم که آنها تا پایان فصل می توانند جایی در قلب هواداران پیدا کنند.

وی در خصوص اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل الاهلی عربستان گفت: در این چند روز تیم الاهلی یک مهاجم دیگر به خدمت گرفت و همه می دانیم که الاهلی برای آسیا برنامه ریزی دقیقی دارد. اما خوشبختانه پرسپولیس امسال هم می تواند بهترین نتیجه را بگیرد. البته بازیکنان باید تمرکز کافی داشته باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)