افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

شخصی سازی خدمات بانکی راه حل افزایش رضایت مشتریان بانکی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 132722
شخصی سازی خدمات بانکی راه حل افزایش رضایت مشتریان بانکی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

قرارداد قربانی در افتتاحیه دهم. کنفرانس بانکداری الکترونیک و سیستم های پرداخت گفت: شاید فکر کنیم با تحولات دهه اخیر در صنعت بانکداری یک سیستم بانکی مدرن داریم اما این تصور اشتباهی است و ما با بانکداری به معنای واقعی بانکداری بسیار فاصله داریم. اخیر. پیشرفت‌های صنعت بانکداری به بانک‌ها این امکان را می‌دهد که […]

قرارداد قربانی در افتتاحیه دهم. کنفرانس بانکداری الکترونیک و سیستم های پرداخت گفت: شاید فکر کنیم با تحولات دهه اخیر در صنعت بانکداری یک سیستم بانکی مدرن داریم اما این تصور اشتباهی است و ما با بانکداری به معنای واقعی بانکداری بسیار فاصله داریم. اخیر. پیشرفت‌های صنعت بانکداری به بانک‌ها این امکان را می‌دهد که داده‌هایی داشته باشند که دسترسی زیادی به وضعیت مالی مشتریان خود دارند و باید از این داده‌ها بیشتر استفاده کنند و برای هر فرد محصول جداگانه‌ای تهیه کنند.

قربانی افزود: بانک های ما همچنان در ارائه محصولات به مشتریان خود از رقبای سنتی خود عقب هستند. امروزه مشتریان بانک ها انتظارات زیادی از شبکه بانکی دارند، اما متاسفانه بانک ها قادر به شناسایی و پاسخگویی مناسب به نیازهای خرد و کلان مردم نیستند. و شکاف بزرگی در این زمینه وجود دارد.

به گفته رئیس پژوهشکده پولی بانکی، تنها راه رفع این خلأ شخصی سازی بانکداری با توجه به ظرفیت و رتبه اعتباری هر فرد است که می تواند دستاوردهای بزرگی داشته باشد. به عنوان مثال، تعامل با مشتریان از طریق چت کردن چیزدستیاران مجازی پیشرفته و استفاده از هوش مصنوعی در این زمینه می تواند بهترین دست صنعت بانکداری کشور باشد.

و افزود: پردازش انبوه اطلاعات در چند ثانیه و ارائه راه حل مناسب به هر فرد یکی از دستاوردهای استفاده است. چت کردن چیز می بینم می تواند باشد.

قربانی مشکل اصلی بانکداری در سال های آینده را مبتنی بر هوش مصنوعی دانست و افزود: تحقق بانکداری هوشمند باید در سه سطح پیشخوان تعدیل شود. گری و نظارت بانکی

مطابق با، نوشته های او و دستیارهای مجازی می توانند با استفاده از فناوری های پردازش زبان طبیعی (NLP) و دسترسی به حجم عظیمی از داده ها در زمان واقعی، راه حل های مناسبی را برای بسیاری از مشکلات و سؤالات بانکی افراد ارائه دهند.

وی همچنین تاکید کرد که تحقق بانکداری هوشمند مستلزم تحول در هر سه لایه ارتباطی با مشتری (یعنی پیشخوان، لایه امور داخلی بانک) است.دلار دفتر) و همچنین لایه مقررات و نظارت بانکی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.