افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شب یلدا همه طرح های هندوانه می پوشند / براق با لاک ناخن، شیک ترین مهمانی

  • کد خبر : 152465
شب یلدا همه طرح های هندوانه می پوشند / براق با لاک ناخن، شیک ترین مهمانی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خیلی زود به پایان فصل پاییز رسیدیم و حالا به فصل زمستان سلام می کنیم. خوب همونطور که تا الان به هم نگاه کردیم و تموم شد، باز هم به هم نگاه کنیم و عید قشنگمون داره میاد! خب، هم در شب یلدا و هم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خیلی زود به پایان فصل پاییز رسیدیم و حالا به فصل زمستان سلام می کنیم. خوب همونطور که تا الان به هم نگاه کردیم و تموم شد، باز هم به هم نگاه کنیم و عید قشنگمون داره میاد! خب، هم در شب یلدا و هم در کریسمس، هر دو نزدیک، خانواده های زیادی جشن و مهمانی می گیرند. برای یک مهمانی باید زیبا و آراسته به نظر برسید، درست است؟ بنابراین بسیاری از خانم ها علاوه بر تهیه لباس مناسب برای این دو مناسبت و رسیدن به زیبایی، ناخن های خود را نیز مرتب می کنند. البته طراحی ناخن به گونه ای نیست که منتظر یک مهمانی خاص باشید و امروزه خانم ها در هر سنی خودنمایی می کنند و کاشت و طراحی ناخن یکی از پایدارترین پاهای آنهاست.

اما حالا که این دو جشن نزدیک است و اگر قرار است شرکت کنید چطور می توانید بیایید و با دیگران متفاوت باشید؟ میدونی چجوری لاک بزنی و برای کریسمس یا یلدا طرح بزنی، خوب یه لحظه و بعد فاز به حالت عادی برمیگرده و تو یه طرح خاص میمونی که فقط برای یک شب بود! بنابراین، آیا بهتر نیست به دنبال طرح رایج تری باشید که برای آن مواقع استفاده شود و پس از آن عاشق آن شوید و بتوانید انواع مدل ها را با خیال راحت بپوشید؟

پیشنهاد ما طرح شاید است که در این مقاله با انواع آن آشنا می شویم و از طرح های زیبای آن ایده می گیریم.

طراحی ناخن با افکت قند.

اگر ناخن‌کار هستید، این را می‌دانید، اما اگر نام انواع براق را نمی‌دانستید، باید به شما بگوییم که شکر یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در طراحی ناخن است که رنگ‌های بسیار متنوعی دارد و می‌تواند پوشش دهد. همه سلیقه ها به خصوص افرادی که به گلدسته و درخشندگی لاک ناخن علاقه دارند. شکر مانند پودر قند است. ناگفته نماند که استفاده از شکر برای آن دسته از خانم هایی که زمان زیادی برای ترمیم آن می گذرد توصیه نمی شود زیرا پس از مدتی احتمال کم رنگ شدن شکر وجود دارد و به همین دلیل به شکر طرح موقت نیز گفته می شود.

طرح براق لاک ناخن

تفاوت شکر و براق چیست؟

هر دو از لوازم جانبی طراح برای درخشش دادن به ناخن هستند، با این تفاوت که پودر گلیتر ذرات ریزتری دارد و برای مخلوط کردن با پودر کاشت ناخن مناسب است. دیدی بعضی از گیاهان زیبا هستند؟ زرق و برق در مخلوط شما ریخته می شود و کاشت شما را زیبا و براق می کند. اما پودر قند دانه های قند مانندی دارد و روی ژل زده می شود و درخشندگی در طرح ایجاد می کند.

Sugar Effect را می توان روی پودر، ژل و ژل استفاده کرد و حتی می توانید از پودر اثر شکر روی لاک مرطوب استفاده کنید که خودتان می توانید این کار را انجام دهید.

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن

بهترین رنگ برای زدن لاک ناخن چیست؟

لاک ناخن بسیار زیبا است و به همان اندازه که می تواند زیبا باشد، می تواند زشت و بدشکل به نظر برسد. پس پیشنهاد ما این است که پس از انتخاب طرح مورد نظر خود به ناخن کار حرفه ای مراجعه کنید و یا اگر قرار است خودتان این کار را انجام دهید با دقت و ظرافت انجام دهید. در ادامه قصد داریم طرح های بسیار زیبایی را ببینیم که اگرچه ساده هستند اما با طرح های چاپی رقابت می کنند زیرا زیبایی و جلوه زیادی به شما می دهند. اما با این شرط که همانطور که گفتیم به صورت تخصصی و نه سرد انجام شود.

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن

شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود این رنگ ها را انتخاب کنید و می توان گفت به دلیل ظاهر جذاب و براقی که دارد، براق می تواند روی هر رنگ لاکی بنشیند و زیبا شود. معمولاً عروس‌ها سایه‌های سفید می‌پوشند، اما با توجه به اینکه سلدا و کریسمس جشن‌های رنگارنگی هستند، می‌توانید رنگ‌های روشن هم بپوشید.

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن

طرح براق لاک ناخن




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.