افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

شب یلدا هر چی میخوای بدون اکسسوری و تزیین بپوش، فایده نداره.

  • کد خبر : 157126
شب یلدا هر چی میخوای بدون اکسسوری و تزیین بپوش، فایده نداره.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شب یلدا ریشه در تاریخ کهن ایران دارد و نسل به نسل تا به امروز زنده نگه داشته شده است. از قدیم الایام تا به امروز مردم از بعد از ظهر آخرین روز آذر ماه در جشن های خانوادگی گرد هم می آمدند تا طولانی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شب یلدا ریشه در تاریخ کهن ایران دارد و نسل به نسل تا به امروز زنده نگه داشته شده است. از قدیم الایام تا به امروز مردم از بعد از ظهر آخرین روز آذر ماه در جشن های خانوادگی گرد هم می آمدند تا طولانی ترین شب سال را در کنار هم بگذرانند و به استقبال زمستان و طولانی شدن روزها بروند. بنابراین برای داشتن ظاهری زیبا و منحصر به فرد در شب یلدا کافی است در انتخاب لباس از تم این مهمانی پیروی کنید و با استفاده از اکسسوری های صحیح و مناسب این شب به ظاهر خود جذابیت و زیبایی ببخشید.

بسیاری از افراد از اکسسوری شب یلدا به عنوان نماد این شب، روی لباس خود استفاده می کنند تا به مهمانی خود تم یلدا ببخشند. اکسسوری ها یکی از مهم ترین قسمت های لباس شب یلدا هستند و می توانند استایل شما را بسیار جذاب کنند. برای انتخاب اکسسوری مناسب برای این شب یلدا، بهتر است از نمادهای این شب باستانی الهام بگیرید تا با حال و هوا و سبک مهمانی هماهنگ باشد. قرمز و سبز دو رنگ اصلی این لباس خواب هستند و بهتر است اگر می خواهید یک اکسسوری رنگارنگ بپوشید باید بین این دو رنگ یکی را انتخاب کنید پس برای انتخاب درست بهتر است ابتدا با انواع لوازم جانبی و نحوه استفاده از آنها با سبک. !

نماد تزیینات شب یلدا.

اگر عاشق تزیینات خاص هستید، می توانید برای این شب بلند از اکسسوری های شب یلدا مانند گردنبند، انگشتر، دستبند یا گوشواره خاص استفاده کنید. درختان در پاییز و فرهنگ کهن ایران.

حلقه

دستبند

گردن

دستار

یکی دیگر از اکسسوری های سر و موی خانم ها عمامه و تاج گل است که شاید برایتان جالب باشد بدانید که از روسری ها بسیار پرطرفدارتر هستند. مناسبت هایی مانند شب یلدا به دلیل بعد فرهنگی و اصالت ملی برای همه خانواده ها مهم است. بنابراین پوششی که برای این رویدادها در نظر می گیرید بسیار مهم است.

f0011ef9729378259f53f4d3d42c1ad3

77c5045e882e12643534e28dec195991

تپه های یلدا

یکی از اکسسوری های زیبا و جذابی است که توجه خانم ها و دختر خانم های خوش سلیقه را به خود جلب می کند. تلفن یلدایی رنگ قرمز دارد و با میوه های خشک یا مصنوعی، مروارید، سنگ و نگین های قرمز تزئین می شود. اگر از طرفداران Tel هستید، استفاده از آن را متوقف نکنید!

همیشه

151fdde05fac9e73078c20370cf5eeae




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.