افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

شبکه TON پروژه Memelandia را با هدف پذیرش میم کوین های بیشتر راه اندازی کرد

  • کد خبر : 387741
شبکه TON پروژه Memelandia را با هدف پذیرش میم کوین های بیشتر راه اندازی کرد

شبکه TON پروژه جدید Memelandia را به منظور افزایش محبوبیت و پذیرش memecoin ها در دنیای رمزارز راه اندازی کرد. این پلتفرم با هدف ایجاد بستری برای memecoin ها و جذب کاربران جدید، محیطی سرگرم کننده و خلاقانه را ارائه می دهد. به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که اخیراً بازار میم کوین ها به […]

شبکه TON پروژه جدید Memelandia را به منظور افزایش محبوبیت و پذیرش memecoin ها در دنیای رمزارز راه اندازی کرد. این پلتفرم با هدف ایجاد بستری برای memecoin ها و جذب کاربران جدید، محیطی سرگرم کننده و خلاقانه را ارائه می دهد.

به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که اخیراً بازار میم کوین ها به دلیل نوسانات شدید و حجم بالای تراکنش ها مورد توجه قرار گرفته است، پروژه Memelandia قصد دارد با ویژگی ها و امکانات جدید خود نقشی محوری در تقویت این نوع دارایی های دیجیتال داشته باشد.

چگونه پروژه Memelandia می تواند اکوسیستم TON را تقویت کند؟

به گفته تیم TON، پروژه Memelandia یک فضای غیرمتمرکز است که در آن جوامع memecoin می توانند رشد کنند، رقابت کنند و نوآوری کنند. این پلتفرم محیط منحصر به فردی را برای رشد ممکوین ها فراهم می کند تا با اشتیاق علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تقویت شود.

این پروژه از چندین پلتفرم کلیدی تشکیل شده است که همکاری و رقابت را در بین طرفداران memecoin تشویق می کند. یکی از این پلتفرم ها Launchpad Lair است که به توزیع کنندگان توکن اجازه می دهد تا memecoin های جدید را راه اندازی کنند. بخش‌های دیگر، مانند Meme Mountain و Cabal Arena، به برگزاری نبردهای مبتنی بر میم در میان جوامع، سازندگان و معامله‌گران اختصاص دارد. همچنین پلتفرم هایی مانند Community Forest، Memecoin Armory و Lagoon of Digital Resistance نیز در این پروژه وجود دارد.

در پروژه Memelandia، جوامع مختلف برای رشد ممکوین های خود و افزایش حجم تراکنش، ارزش بازار، تعاملات و لیست ها در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) رقابت می کنند. جوامعی که عملکرد بهتری دارند با دریافت نشانه ها و سایر پاداش ها تشویق می شوند. این پلتفرم همچنین ابزارهایی مانند ربات های معاملاتی و لانچ پد را برای معامله گران و سازندگان فراهم می کند و از طریق تبلیغات و تعاملات اجتماعی به توسعه memecoin ها در فراتر از شبکه TON کمک می کند.

تیم توسعه TON همچنین اشاره کرد:

موقعیت استراتژیک این تیم به این پلتفرم اجازه می دهد تا با استفاده از جامعه بزرگ تلگرام، کاربران را به دنیای ارزهای دیجیتال و به خصوص ممکوین ها جذب کند.

تیم TON توضیح داد که این اقدام به دلیل وجود جوامع قوی در اطراف این دارایی ها انجام شده است. یک مثال قابل توجه از فعالیت بالای memecoin ها مربوط به توکن DOGS است. در ماه آگوست، بیش از 17 میلیون کاربر توکن DOGS را دریافت کردند که تعداد تراکنش های روزانه را به رکورد 14.4 میلیون رساند و باعث دوبار از کار افتادن شبکه شد.

افزایش فعالیت میم کوین ها در کنار ادغام شبکه TON با پلتفرم تلگرام و دسترسی به 900 میلیون کاربر این پلتفرم، باعث رشد چشمگیر محبوبیت TON شده است. در حال حاضر این شبکه بیش از 11.8 میلیون کیف پول فعال ماهانه و حدود 693000 کیف پول فعال روزانه دارد.

تعداد کیف پول های شبکه TON فعال - منبع: TONStat
تعداد کیف پول های فعال در شبکه TON – منبع: TONStat

خارج از شبکه TON، فعالیت memecoin ها در سایر شبکه ها مانند Tron و Solana نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. از ابتدای سال جاری، ممکوین‌ها توجه بیشتری را از سوی سرمایه‌گذاران کریپتو به خود جلب کرده‌اند و موفقیت چشمگیری در اکوسیستم‌هایی با کارمزد تراکنش‌های پایین داشته‌اند.

در میان این روندها، گزارش ها حاکی از آن است که سرمایه گذاران نهادی و صندوق های نقدینگی ممکن است به زودی وارد بازار memecoin شوند. سو ژو، بنیانگذار Three Arrows Capital (3AC)، پیش بینی کرد که بازار ارزهای دیجیتال به زودی شاهد تخصیص نهادی به این بخش خواهد بود.

زو در پلتفرم X نوشت:

می بینیم که وجوه نقدی که قبلاً به memecoin ها علاقه نداشتند، اکنون به سود بردن از این بخش علاقه مند شده اند. تخصیص نهادی به memecoin ها احتمالا در سه ماهه چهارم سال 2024 اتفاق می افتد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.